اظهارنظر جنجالی سرمربی تیم جوانان ایران علیه قرقیزها!


اظهارنظر جنجالی سرمربی تیم جوانان ایران علیه قرقیزها!

سرمربی و کاپیتان تیم ملی جوانان در نشست خبری پیش از بازی برابر قرقیزستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ «عبدالصمد مرفاوی» سرمربی تیم ملی جوانان در آستانه دیدار حساس برابر قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: «خیلی خوشحالیم که اینجا حضور داریم و امیدوارم که خاطره‌ای خوب در این کشور رقم بزنیم. تیم ما به لحاظ شرایط تمرینی و روحی و روانی اوضاع مناسبی دارد، تمرینات بانشاطی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. کاملا برای این مسابقات آماده هستیم تا بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذاریم.»

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی که از وی درباره تغییرات تیم ملی نسبت به مسابقات کافا پرسیده بود اینطور پاسخ داد: «ما در مسابقات کافا برابر قرقیزستان به میدان رفتیم. طبیعتا هم آن‌ها از ما شناخت دارند و هم ما نسبت به بازی آن‌ها آشنایی داریم. طبیعی است که هردو تیم به آنالیز یکدیگر پرداخته باشند. با این حال شاکله اصلی تیم ما، همان تیمی است که با آن قهرمانی در کافا را به دست آوردیم. با همان تیم به قرقیزستان آمدیم تا روندمان برای مسابقات کافا را اینجا هم ادامه دهیم. تیم ما به هماهنگی و درک تاکتیکی خوبی رسیده و انشاالله بتوانیم از این هارمونی به نحو احسن استفاده کنیم تا با موفقیت بازی‌های این مرحله را پشت سر بگذاریم.»

مرفاوی با انتقاد از شرایط میزبانی کشور قرقیزستان و اینکه تیم ملی قبل از مسابقه فردا امکان تمرین در زمین اصلی را ندارد، گفت: «ما پنجشنبه هفته گذشته وارد قرقیزستان شدیم. با این وجود نحوه میزبانی خیلی باب میل ما نبوده و امیدوارم شرایط بهتر شود. بالاخره فوتبال آسیا در این زمینه باید خیلی قوی‌تر عمل کند؛ به خصوص در حوزه میزبانی. طبق قوانین‌ای اف سی و فیفا، تیم‌ها باید یک روز قبل از بازی در زمین مسابقه تمرین کنند ولی متاسفانه اینجا زمین بازی در اختیار هیچ تیمی قرار نگرفت. درحالی که خود قرقیزستان میزبان است و با شرایط زمین آشنایی کامل دارد. من انتظار داشتم طبق قانون و بازی‌های بین المللی‌ای که قبلا در سطح آسیا و دیگر قاره‌ها برگزار می‌کردیم، آخرین جلسه تمرینی تیم در زمین اصلی برگزار شود. به شخصه از این موضوع ناراحت هستم و نسبت به شرایط موجود انتقاد دارم.»

امین حزباوی مدافع و کاپیتان تیم ملی هم درخصوص دیدار حساس فردا گفت: «ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه خبرنگاران، به لطف خدا با شرایط خوبی پای به این مسابقات گذاشتیم و تمرینات مفیدی را انجام داده‌ایم. تمامی بازی‌های تیم ملی سخت است و ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. با این وجود ما بازیکنان تیم هم قسم شده‌ایم که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداریم. قطعا تمام اعضای تیم برای رسیدن به یک هدف که صعود از این مرحله و سپس قهرمانی آسیاست، با تمام وجود می‌جنگند و امیدواریم که به این مهم دست پیدا کنیم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد