خدمت‌رسانی نیروهای اعزامی شهرداری تهران در 2 شیفت کاری در کاظمین


خدمت‌رسانی نیروهای اعزامی شهرداری تهران در 2 شیفت کاری در کاظمین

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت‌رسانی یکصد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شادی مالکی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین، نیروهای اعزامی این سازمان در پنج پهنه مختلف و به صورت دو شیفت صبح از ساعت 7 الی 13 و شب از ساعت 20 الی 2 بامداد مشغول ارائه خدمات شبانه‌روزی به زائران حسینی(ع) در شهر کاظمین هستند.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: به جز نیروهایی که به صورت شبانه‌روزی در محدوده حرم مطهر امام کاظم(ع) و امام جواد(ع) یعنی باب‌المراد، باب امام علی(ع)، باب امام زمان(عج)، باب‌القبله و خیابان سیدرضی مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند، 5 نفر نیز در دو شیفت صبح از ساعت 7 الی 12 و بعدازظهر از ساعت 16 الی 20 به صورت افتخاری در مضیف(آشپزخانه) حرمین در حال فعالیت هستند.

گفتنی است؛ در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی(ع) سازمان مدیریت پسماند از تاریخ 14 شهریورماه، هزار نفر از پرسنل داوطلب شهرداری تهران را به شهرهای مقدس نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و کوفه اعزام کرد تا در کنار نیروهای عراقی به نظافت و پاکسازی این اماکن بپردازند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند