مساعدت و همکاری مرزبانان کشور عراق در بازگشایی معابر مرزی بیشتر در مرز شلمچه


مساعدت و همکاری مرزبانان کشور عراق در بازگشایی معابر مرزی بیشتر در مرز شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "احمدعلی گودرزی"؛ در دیدار با سرتیپ "حبیب کاظم عبد آله علی"؛ معاون عملیات مرزبانی بصره عراق در پایانه مرزی شلمچه، با قدردانی از زحمات مردم مهمان نواز کشور عراق، گفت: سپاس دارم از مسئولین و...

مساعدت و همکاری مرزبانان کشور عراق در بازگشایی معابر مرزی بیشتر در مرز شلمچهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "احمدعلی گودرزی"؛ در دیدار با سرتیپ "حبیب کاظم عبد آله علی"؛ معاون عملیات مرزبانی بصره عراق در پایانه مرزی شلمچه، با قدردانی از زحمات مردم مهمان نواز کشور عراق، گفت: سپاس دارم از مسئولین و مرزبانان کشور دوست و برادر عراق که در عملیات سنگین و عظیم اربعین زحمت کشیدند و دوشادوش ملت ایران بودند.
وی با اشاره به امنیت مطلوب مرز‌ها و قوانین و مقررات مرزی، اظهار کرد: دیروز در مرز خسروی و مهران بودم و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی و تردد زوار وجود نداشت و تمام زوار طبق قوانین و مدارک مربوطه تردد می‌کردند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: ضرورت ایجاد کرد که ما اینجا باشیم و از نزدیک تردد زوار را نظارت کنیم، اینجا هوا بسیار گرم است و اکثر زوار با همسر و فرزندان کوچک هستند که می‌طلبد تردد آن‌ها راحت‌تر شود.
سردار گودرزی با بیان اینکه هوا گرم بوده و نیاز است تردد زوار از مرز شلمچه تسهیل شود، افزود: از زوار درخواست کردیم با مدارک قانونی در مرز حضور پیدا کنند و تقاضا داریم نسبت به تردد آسان اتباع، طبق قوانین مربوطه و مدارک تردد اهتمام بیشتر وجود داشته باشد.
گفتنی است؛ سردار "احمدعلی گودرزی"؛ فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معبر بیشتری با مسئولین مرزی عراق تاکید کرد که مسئولان مرزبانی کشور عراق نیز در این زمینه قول مساعدت و همکاری را دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!