درخشش نیمار در فصل جدید دلیل دارد


درخشش نیمار در فصل جدید دلیل دارد

سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد نیمار بازیکنی پرتلاش و در خدمت تیم است.

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در فصل جدید عملکرد فوق العاده ای داشته و تقریبا در تمامی مسابقات این تیم موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل شده است. کریستوف گالتیه سرمربی جدید تیم فرانسوی اذعان داشت هرگاه شرایط نیمار از نظر روحی و جسمی خوب باشد، این بازیکن می تواند نمایشی درخشان از خود در زمین ارائه دهد.

کریستوف گالتیه گفت: "فعلا کاری به دیدار یکشنبه بعد در لیگ فرانسه برابر لیون ندارم و همه ما در مورد بازی فردا شب همسو و متحد هستیم. برنده شدن برای ما مهم خواهد بود و ما برابر حریفی بسیار سخت به میدان می رویم. بازیکنان من به این شرایط عادت کرده‌اند و امروز صبح دوباره دیدم که آنها خود را درگیر و مشغول تمرینات کرده اند.

درخشش نیمار در فصل جدید دلیل دارد

درخشش فوق العاده نیمار در فصل جدید؟ خیلی ساده است اگر بگویم که این درخشش به دلیل حضور من است. نیمار نسبت به فصل گذشته زمان بیشتری در زمین حضور دارد. او بازیکنی خالق حملات، پاسور، تمام کننده و هنرمند است و وقتی شرایط این بازیکن از نظر روحی و جسمی خوب باشد، نیمار خودش را در زمین نشان می دهد. به همین دلیل است که نیمار این فصل عملکرد خوبی دارد. او بازیکنی است که در بخش هجومی یا البته تلاش برای بازیابی توپ، کاملا در خدمت تیم کار می کند.

پشیمانی بابت عدم جذب میلان اشکرینیار؟ بدیهی است که با این برنامه دیوانه وار، یک مدافع میانی اضافی می خواستیم. اما در هفته پایانی نهایی کردن این انتقال غیرممکن بود و من رئیس باشگاه را درک می کنم که شرایط اینتر را نپذیرفت. ما با نیروی موجود کارمان را انجام خواهیم داد و من بازیکنانی چند پسته در اختیار دارم. البته همچنین بازیکنان جوانی نیز در رختکن پاری سن ژرمن هستند که پتانسیل بالایی دارند. از نظر من و لوئیس کامپوس جذب یک مدافع جذاب مهم بود، اما متاسفانه موفق به این کار نشدیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا