کنترل ایمنی، سلامت و بهداشت در گذرگاه مرزی چذابه


کنترل ایمنی، سلامت و بهداشت در گذرگاه مرزی چذابه

گروه اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران که با هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران راهی مبادی مرزی کشور شده اند، بر کیفیت و کمیت نکات ایمنی و بهداشتی محل‌های استقرار و گذر زائران نظارت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای این گروه مرکب از کارشناسان سازمان در آخرین مأموریت خود روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه در منطقه مرزی چذابه با برگه‌های کنترل ایمنی، سلامت و بهداشت به محل‌های استقرار زائران اعم از موکب ها، مسیرهای عبوری و بخش‌های خدماتی مراجعه کردند و با کنترل شرایط، ضمن ثبت کمبودها و نواقص، موارد نیازمند اصلاح و رفع ایراد را به متولیان هر بخش اعلام و گوشزد کردند که بر اساس گزارش‌های دریافتی، نکات عنوان شده مورد استقبال قرار گرفته و نیازمندی‌های موجود تأمین شده است.

همچنین بر اساس گزارش دریافت شده از سر تیم اعزامی گروه مدیریت بحران، جلساتی نیز به صورت مستمر با دست‌اندرکاران و متولیان سایر سازمان‌ها و نهادهای خدمت رسان در منطقه همچون نیروی انتظامی، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و نمایندگان سایر سازمان‌های خدمت رسان در محل برگزارشده است تا هماهنگی‌های مورد نیاز به صورت مطلوب تحقق یابد.
بر اساس این گزارش آرون معاون آمادگی و عملیات سازمان نیز روز سه شنبه در این منطقه مستقر و در بازدیدهای انجام شده ازجمله بازدید از نقطه مرزی شلمچه حضور داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات