بیانیه سازمان بنادر درمورد وضعیت خدمه 2 کشتی توقیفی یونانی


بیانیه سازمان بنادر درمورد وضعیت خدمه 2 کشتی توقیفی یونانی

سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای درمورد آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی تانکر به نام «دلتا پوسایدون» (Delta Poseidon) و «پرادنت واریور» (Prudent Warrior) و خدمه آنها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این بیانیه آمده است: دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف انسانی و بشردوستانه و همچنین در راستای اجرای تعهدات بین‌المللی خود، ضمن همکاری کامل با صاحبان کشتی، تمامی خدمات لازم را در لنگرگاه به کشتی‌ها و خدمه ارائه می‌کند.

در این بیانیه تصریح شده است: مالکان کشتی‌های یونانی نیز با درنظر گرفتن حفظ و ارتقای ایمنی کشتی‌ها و همچنین در راستای اجرای مقررات کنوانسیون کار دریایی (MLC۲۰۰۶) نسبت به جابجایی خدمه بر اساس روال معمول در صنعت حمل‌ونقل دریایی اقدام کرده‌اند و در این راستا سازمان بنادر و دریانوردی همکاری لازم را انجام می‌دهد.

سازمان بنادر و دریانوردی افزود:‌ تصریح می شود ؛ خدمه کشتی از ابتدا بازداشت نبوده و طبق مقررات ملی جمهوری اسلامی ایران و کنوانسیون‌های بین‌المللی دریانوردی روی کشتی فعالیت‌ و وظایف خود را انجام می‌دهند.

در بیانیه سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: ضمنا حکم محموله توقیف شده ۲ کشتی تانکر Delta Poseidon و Prudent Warrior از سوی مرجع قضایی و با شکایت صاحب بار کشتی ایرانی لانا که در یونان توقیف شده، مدنظر قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟