لرستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد


لرستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

خرم‌آباد- رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده بانوان برگزار و در آن تیم لرستان قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی شاهرخی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور که به گرامیداشت کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان طی دو روز به میزبانی خرم آباد برگزار شد که با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

لرستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم لرستان با کسب ۶۸۸ امتیاز در سکوی نخست قرار گرفت و همچنین استان‌های کردستان با ۴۸۸ امتیاز و خراسان رضوی با ۴۶۶ امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۲۳ تیم و با حضور ۱۳۰ شرکت کننده از ۲۲ دوم ماه جاری به مدت دو روز در سالن مسابقات مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

شاهرخی گفت: برای تیم لرستان، در مجموع «ریحانه مقانکی» در دسته ۴۰ کیلوگرم مدال طلا و «ستایش گودرزی» در دسته ۷۱ کیلوگرم، «مینا گودرزی» در دسته ۵۵ کیلوگرم، «فاطمه ملکی» در دسته ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را کسب و «ستایش زارعی» دسته ۵۹ کیلو گرم در دو ضرب مدال برنز را به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق