ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی


ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی

اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه ویکتوریا پلژن به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست دهد.

ویکتوریا پلژن و اینتر دو تیمی که در هفته اول گروه C لیگ قهرمانان از حریفان خود شکست خورده بودند به میزبانی ویکتوریا در دوشان آرنا به مصاف هم رفتند.

اینتر هفته اول رقابتها را با شکست 2-0 مقابل بایرن مونیخ در خانه خود آغاز کرده بود و ویکتوریا پلژن نیز در هفته اول به مصاف بارسا رفت و با شکست سنگین 5-1 بدرقه شد. این بازی برای اینتر اهمیت زیادی داشت چرا که کسب نکردن سه امتیاز می‌توانست صعود از گروه دشوار با حضور بایرن مونیخ و بارسلونا را غیرممکن کند.

اینتر همانطور که انتظار می‌رفت از شروع بازی حمله به دروازه ویکتوریا را آغاز کرد و در دقیقه 17 به گلزنی نزدیک شد اما دروازه‌بان تیم چک موفق شد ضربه ادین ژکو را مهار کند. سه دقیقه بعد مهاجم بوسنیایی اینتر موفق شد به گل برسد. کورئا با دیدی عالی ادین ژکو را در سمت چپ محوطه جریمه دید تا او با یک ضربه دروازه ویکتوریا را باز کند.

ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی

اینتر در دقایق بعدی دو فرصت خوب برای باز کردن دروازه حریف داشت که ضربات میختاریان هر دو بار توسط دروازه‌بان ویکتوریا پلژن دفع شد. در دقایق بعدی کمی از شدت حملات اینتر کاسته شد تا جایی که در دقیقه 45 تیم چک به باز کردن دروازه اینتر نزدیک شد. شوت زیبای ویکانووا روی سقف دروازه اینتر فرود آمد تا نیمه اول با برتری 1-0 اینتر به پایان برسد.

در همان دقایق اولیه نیمه دوم اینتر به گل نزدیک شد. روی یک ضربه آزاد ضربه سر ژکو را استانک دفع کرد و در ادامه هم ضربه آچربی توسط یملکا دفع شد تا اینتر نتواند به گل دوم دست پیدا کند.

اینتر نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کرده بود و در دقیقه 49 ژکو بار دیگر فرصتی خوب برای گلزنی داشت که توسط استانک مهار شد. دامفریس هم در دقیقه 53 فرصتی برای گلزنی بدست آورد که توپ او از بالای تیر افقی به بیرون رفت.

در دقیقه 61 ویکتوریا پلژن 10 نفره شد تا اینتر کار راحت‌تری در پیش داشته باشد. پاول بوکا، هافبک ویکتوریا، ابتدا به خاطر خطا روی بارلا کارت زرد دریافت کرد ولی وقتی داور صحنه را توسط VAR بررسی کرد به ان نتیجه رسید که او باید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شود.

اینتر که حالا حریف را 10 نفره می‌دید به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 70 مزد حملاتش را دریافت کرد. این بار ژکو با دیدی خوب دامفریس را در سمت راست درحالی پیدا کرد که او در فضایی خالی حضور داشت. پاس ژکو با شوت تک‌ضرب دامفریس به گل دوم اینتر تبدیل شد.

ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی
ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی

9 دقیقه بعد پلژن فرصت داشت تا یکی از گلهای خورده را جبران کند. ضربه ایستگاهی این تیم توسط وکلانووا روی دروازه ارسال شد و باسی با ضربه سر نزدیک بود دروازه تیم ایتالیایی را باز کند که اونانا، سنگربان اینتر، با نوک انگشت‌های دستش توپ را دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا اینتر سه امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

ویکتوریا پلژن 0-2 اینتر؛ برد روحیه‌بخش تیم اینزاگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات