یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند شهریار توزیع می شود


یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند شهریار توزیع می شود

شهریار- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار گفت: یک هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند شهریار توزیع خواهد شد.

داوود وکیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های ایام ماه مهر و اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهریار در ماه محرم و صفر شهریار اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی طرح مهر اجرا و طی آن در وحیدیه حدود ۶۰۰ بسته تحصیلی برای اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

وکیل پور با اشاره به اینکه ۲۰۰ بسته تحصیلی به کمیته امداد جهت توزیع بین نیازمندان ارائه خواهد شد گفت: در نصیر آباد نیز حدود ۱۵۰ دست لباس فرم دانش آموزان تأمین و انشاالله لوازم تحریر در نصیر آباد نیز توزیع خواهد شد.

وی از احداث یک باب مدرسه خیر ساز در محله نصیر آباد شهریار خبر داد و عنوان داشت: به همت متولی موقوفه «بدر» واقع در نصیر آباد قرار شد یک مدرسه با هزینه حدود ۱۵ میلیارد تومان توسط موقوفه احداث شود که زمین آن توسط شهرداری شهر باغستان تحویل خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار در ادامه عنوان داشت: از آنجایی که ما باید بر اساس نیات واقفان عمل کنیم و بعضی از نیات ما مقید به مکان و باید در آن مکان اتفاق افتد در مجموع حدود یک هزار بسته تحصیلی توزیع می‌شود و امکان دارد که ۲۰ درصد از آن در سطح شهرستان و ۸۰ درصد الباقی در محل‌هایی که نیت واقف است توزیع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس