اختصاص 30 میلیارد تومان به لایروبی رودخانه های گلستان


اختصاص 30 میلیارد تومان به لایروبی رودخانه های گلستان

گرگان- استاندار گلستان گفت: ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران به لایروبی رودخانه‌های گلستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهارکرد: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان نیازمند لایروبی بوده و با طرح قرارگاه شهید لولایی این اقدام تسریع خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: گلستان به عنوان پایلوت طرح لایروبی رودخانه‌ها در کشور مطرح شده و در این راستا همه دستگاه‌ها در سطح استان و حتی سایر استان‌ها در اجرای این طرح همکاری و همیاری خواهند داشت.

وی بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران به لایروبی رودخانه‌های گلستان اختصاص یافته و همچنین ماشین آلات مورد نیاز در استان و سایر استان‌ها هم در قالب اقدامی جهادی، این طرح را اجرایی می‌کنند.

زنگانه اضافه کرد: با توجه به سیلاب‌های احتمالی در استان این کار به عنوان یک اولویت در اسرع وقت انجام خواهد شد و تقسیم کار لازم بین دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

استاندار گلستان در خصوص خلیج گرگان هم گفت: قرارداد ۲۸۰ میلیارد تومانی فی مابین سازمان بنادر به عنوان کارفرما و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان مجری بسته شده و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران به این پروژه تخصیص یافته و پیگیر تخصیص باقی اعتبار لازم هستیم.

وی افزود: تاکنون ۲۰ درصد از عملیات لایروبی کانال آبرسانی به خلیج گرگان انجام شده و پروژه در حال اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی