41 پروژه مدرسه‌سازی را تا اول مهرماه افتتاح می‌کنیم


41 پروژه مدرسه‌سازی را تا اول مهرماه افتتاح می‌کنیم

اردبیل- مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: پروژه‌های نوسازی در قالب واحدهای آموزشی جدید از هفته دولت آغاز شده و تا اول مهرماه ۴۱ پروژه را تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

حسن محمدی ادیب در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۱ پروژه عمرانی به همت نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال اجرا است که در نوع خود یک رکورد بی‌سابقه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در همه شهرستان‌ها شاهد احداث واحدهای آموزشی متعددی هستیم و به جرأت می‌توان گفت همه شهرستان‌های استان در حوزه مدرسه‌سازی به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با احداث و تجهیز واحدهای آموزشی تلاش ما بر این است تا نسل آینده در بهترین فضا تحصیل خود را انجام داده و دغدغه‌ای از بابت تأمین فضای ایمن در ابعاد مختلف نداشته باشیم.

محمدی ادیب افزود: ۴۱ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان در حال افتتاح و بهره‌برداری است که از هفته دولت این افتتاح‌ها را شاهد هستیم که تا اول مهرماه در مجموع ۴۱ پروژه به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان نوسازی مدارس رکورد ساخت، تکمیل و تحویل پروژه‌های عمرانی را به خود اختصاص داده و با مجاهدت خستگی‌ناپذیر همکارانمان سعی بر این است تا این جریان عمرانی و ساخت و ساز همچنان ادامه پیدا کند.

محمدی ادیب اضافه کرد: ۱۹۱ پروژه مدرسه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در حال انجام است و امیدواریم رسانه‌ها بدون سیاه‌نمایی عملکرد این اداره کل را به صورت واقعی و امیدبخش به مردم منعکس کنند تا شروع سال تحصیلی با نشاط همراه با آسودگی خاطر را برای والدین دانش‌آموزان و خود نسل آینده شاهد باشیم.

وی بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد دغدغه‌ها در حوزه تأمین فضاهای ایمن آموزشی رفع شده و ما در حوزه استانداردسازی تأسیسات حرارتی و مهیا شدن سایر تجهیزات و امکانات نیز به نحوی عمل کردیم تا در سال تحصیلی پیش رو دانش‌آموزان، معلمان و مدیران دغدغه‌ای کمتر داشته باشند.

محمدی ادیب در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در بحث استانداردسازی سیستم حرارتی در ۱۲۷ مدرسه اقدامات مؤثری انجام شده و در سال‌جاری ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی و ۸۰ هزار متر مربع ایزوگام را در واحدهای آموزشی مختلف اجرایی کردیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: سعی ما بر این بوده تا فضای مناسب آموزشی را برای نسل‌های آینده مهیا کنیم تا با خیال راحت و تمرکز اصلی روی مسائل آموزشی و تربیتی تحصیل مناسبی را دانش‌آموزان استان داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اقدام زشت زن جوان با سگ ماده و توله اش / تفریح لاکچری اما وحشتناک + فیلم