سورنا ستاری استعفا کرد؟؟


سورنا ستاری استعفا کرد؟؟

بر اساس اخباری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.سونا ستاری در تاریخ 13 مهر 1392 و همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس...

بر اساس اخباری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.

سونا ستاری در تاریخ 13 مهر 1392 و همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب شد. پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم احخباری مبنی بر کناره‌گیری او از این سمت وجود داشت اما با گذشت بیش از یک سال از روی کار آمدن دولت جدید، ستاری همچنان به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در این مدت صحبت‌ها و شایعاتی در خصوص اختلاف نظر‌های او بدنه دولت جدید شنیده می‌شد و حالا در خبری که هنوز به صورت سمی تائید نشده، اعلام شد که ستاری استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است. همچنین تاکنون خبری از این که رئیس جمهور استعفای ستاری را پذیرفته است یا خیر و این که چه فردی جایگزین او می‌شود، منتشر نشده است.

سورنا ستاری، فرزند شهید منصور ستاری دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی مکانیک را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده و از سال 1387 عضو هیئت علمی و هم اکنون دانشیار این دانشگاه است.

راه‌اندازی پارک علم و فناوری پردیس یکی از مهم‌ترین اقدامات مشترک معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بود، اهمیت توسعه اقتصاد و کسب و کارهای دانش‌بنیان و نوآور در حوزه فناوری اطلاعات، همچنین ایجاد مجموعه‌ای متشکل از واحد‌های فناوری و نوآفرین مبتنی بر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، علاوه ‌بر ایجاد و گسترش امکانات تحقیقات کاربردی و توسعه‌ای، انتقال و بومی‌سازی فناوری و همچنین تولید محصولات و خدمات با فناوری بالا و سایر فعالیت‌های مورد نیاز در آن، از جمله مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی پارک علم و فناوری پردیس و همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات بود.

این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید