مشارکت اهالی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) در برپایی موکب شمیرانات در کربلا


مشارکت اهالی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) در برپایی موکب شمیرانات در کربلا

مشارکت در برپایی موکب مردم شمیرانات در کربلا و برگزاری مراسم سمنوپزان در شب اربعین از جمله برنامه‌های مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) به مناسبت اربعین حسینی است.

حجت الاسلام «امیر پشتکوهی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مجلس عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در روز جمعه، 25 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیاوشی در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) محله دزاشیب تهران برگزار می شود، اظهار کرد: مجلس دیگری در صبح روز اربعین حسینی، شنبه 26 شهریورماه پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی معزی و سید امیر حسین جوزی و رمضانی در این خانه برگزار می شود.

امام جماعت مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) محله دزاشیب تهران افزود: ظهر روز اربعین حسینی نیز مجلس عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظمی و مرثیه سرایی مهدی قاسمی در این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و اطعام برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم سمنوپزان نیز از ساعت 20 تا 12 شب همراه با قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

پشتکوهی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در برپایی موکب مردم شمیرانات تهران در شارع سناسه در شهر کربلا مشارکت دارند که این مشارکت هم در قالب نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی و هم حضور نیروهای فعال در خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین است.

وی گفت: مجلس روضه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین باقر کاشانی در صبح های دهه سوم ماه صفر پس از اقامه نماز جماعت صبح و زیارت عاشورا در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

امام جماعت مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: مراسم دیگری در دهه سوم ماه صفر از ساعت 18 تا اذان مغرب همراه با قرائت زیارت عاشورا توسط علیرضا کاظمی و سیه زنی در این مسجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: شب های دهه سوم ماه صفر نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی کرمی و مداحی حامد رمضانی و جواد پورعباسیان در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار می شود. پنج روز آخر ماه صفر نیز ظهرها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی منتظری پس از اقامه نماز ظهر و عصر مجلس روضه در این مسجد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار