همکاری مساجد محله امامزاده یحیی(ع) در خدمت رسانی به دلدادگان حضرت اباعبدالله(ع)


همکاری مساجد محله امامزاده یحیی(ع) در خدمت رسانی به دلدادگان حضرت اباعبدالله(ع)

مساجد محله امامزاده یحیی(ع) با برپایی موکب در خیابان ۱۷ شهریور به شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام «یحیی خودداری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج حضرت بقیه الله (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) امسال نیز زمینه ساز همکاری میان مساجد محله امامزاده یحیی (ع) تهران در راستای فعالیت در حوزه اربعین شده است، اظهار کرد: مساجد صاحب الامر (عج)، امامزاده یحیی (ع)، معمارباشی و حضرت زینب کبری (س) مشترکا موکبی در خیابان 17 شهریور و در محدوده دروازه دولاب این خیابان برپا می کنند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد، نبش کوچه امامزاده یحیی (ع)) افزود: اهالی این مساجد با جمع آوری کمک های مردمی و همراهی ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) حدود پنجاه میلیون تومان به این منظور تدارک دیده اند و از ساعت شش صبح تا 21 در مسیر جاماندگان اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج حضرت بقیه الله (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) همچنین در شب اربعین حسینی ایستگاه صلواتی در ابتدای کوچه امامزاده یحیی (ع) واقع در خیابان 15 خرداد شرقی تهران، برپا می کند. مجلس روضه نیز در روز جمعه، 25 شهریور ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل شریفی در این مسجد برگزار می شود.

خودداری ادامه داد: مجلس روضه از روز جمعه، اول مهر ماه به مدت چهار شب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در سوگ رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود. همچنین در ظهر روزهای یک و سه شنبه، سوم و پنجم مهر ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر مجلس روضه همراه با اطعام نمازگزاران در این مسجد برگزار می شود.

وی ابراز کرد: خیریه مسجد صاحب الزمان (عج) سی بسته ارزاق در دهه آخر ماه صفر میان نیازمندان توزیع می کند که هر بسته شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، چای، رشته ماکارانی، قند، شکر و روغن است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟