تاریخ «اعلام وصول» نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار مشخص شد


تاریخ «اعلام وصول» نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار مشخص شد

تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد. علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به معرفی شدن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی...

تاریخ «اعلام وصول» نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار مشخص شد

تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد.

علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به معرفی شدن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس، اظهار داشت: سه شنبه هفته آینده نامه معرفی آقای زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت به صورت غیررسمی سوابق وزیر پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته شده، افزود: از روز سه شنبه کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی سوابق وزیر پیشنهادی کار را بررسی خواهد کرد و گزارش نهایی آن را تقدیم صحن خواهند کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنده به عنوان رئیس فراکسیون کارگری مجلس از همکارانم درخواست دارم اجازه بدهند سوابق وزیر پیشنهادی کار به درستی بررسی شود و توصیه می‌کنم در اظهارنظرها عجله نکنند.

بابایی کارنامی تاکید کرد: به شخص اطلاعات خاصی از آقای زاهدی وفا ندارم اما در این مدتی که به عنوان سرپرست عهده دار وزارتخانه کار بود اقدامات قابل دفاعی داشتند اما باز بیان می کنم که باید سوابق وزیر پیشنهادی به خوبی بررسی شود تا اتفاق گذشته که برای وزارت خانه کار پیش آمد پیش نیاید.

روز سه شنبه ۱۵ شهریور سید نظام‌ موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که نامه کتبی معرفی محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دبیرخانه و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی واصل شده است.

طبق آیین نامه داخلی مجلس جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی یک هفته بعد از اعلام وصول تشکیل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن