ویدئو/ سقوط مرگبار خودرو از پل صدر تهران


ویدئو/ سقوط مرگبار خودرو از پل صدر تهران

در این حادثه دو آقا به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند و سرنشین دیگر این خودرو که یک خانم بود به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شد.

یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ به دلیل انحراف از مسیر اصلی از روی پل صدر به پایین سقوط کرد که این حادثه دو کشته داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه به ایرنا اظهارداشت: ساعت ۱۷ دقیقه بامداد، این حادثه در بزرگراه صدر قسمت انتهایی بلوار قیطریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

ویدئو/ سقوط مرگبار خودرو از پل صدر تهران

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.

ویدئو/ سقوط مرگبار خودرو از پل صدر تهران

وی با بیان اینکه به دلیل سقوط، خودرو دچار آتش‌سوزی شد گفت: سه سرنشین از داخل خودرو پرتاب شده بودند و در میان گارد محافظ بزرگراه و آهن آلات گاردریل‌ها گرفتار بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، این افراد را از داخل خودرو خارج کردند.

ویدئو/ سقوط مرگبار خودرو از پل صدر تهران

ملکی ادامه داد: در این حادثه دو آقا به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند و سرنشین دیگر این خودرو که یک خانم بود به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شد. وی علت آتش سوزی خودرو را تحت بررسی اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟