پاشازاده: صعود ایران از مرحله گروهی دور از دسترس نیست/ هنوز دنبال آدرس آپارتمان می‌گردم!


پاشازاده: صعود ایران از مرحله گروهی دور از دسترس نیست/ هنوز دنبال آدرس آپارتمان می‌گردم!

بازیکن پیشین تیم ملی می‌گوید که کی‌روش شناخت لازم از تیم را دارد و صعود از مرحله گروهی در جام جهانی ۲۰۲۲ دور از دسترس نیست.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد استقلال در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: برآینده کلی تیم خوب بوده و استقلال رو به جلو حرکت می‌کند. تنها ایرادی که می‌توان گرفت، عدم ثبات است. تیم یک هفته یک شکل و هفته بعد شکل دیگری بازی می‌کند اما در مجموع امیدوار کننده نشان داده است. استقلال بازیکنان خوبی دارد که باید هماهنگ شوند. ضمن اینکه کادرفنی همچنان شناخت کافی از بازیکنان نداشته و نیاز به زمان دارد.

وی با اشاره به برخی انتقادها از رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار خط تصریح کرد: نمی‌توان به ساپینتو ایراد گرفت چون هر کسی مدل شخصیتی خودش را دارد.

بازیکن پیشین استقلال در رابطه با اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها یادآور شد: متأسفانه داوری‌ها هر سال بدتر می‌شود و به فوتبال ما لطمه می‌زند. تیمی نداریم که اعتراض نداشته نباشد و همه از قضاوت‌ها شاکی هستند. زمانی که ما بازی می‌کردیم این شرایط وجود داشت، الان هم همین است. نوع پرداختن به داوری‌ مهم است چون فرهنگ پرداخت به داوری‌ها غلط پیش می‌رود و داوران را تحت فشار می‌گذارد و اشتباهات‌شان بیشتر می‌شود.

پاشازاده در ادامه در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی و کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ گفت: مشکل اصلی مدیریت و اتفاقاتی بود که در زمان اسکوچیچ افتاد. بارها گفته‌ام اگر تیم ملی شرایط خاص دور اول مقدماتی جام جهانی را نداشت، اسکوچیچ تا صد سال دیگر سرمربی تیم ملی نمی‌شد. او برای تیم ملی زحمت کشید اما شرایط بد فدراسیون، انتخابات و دیگر مسائل، اتفاقات دیگری را رقم زد. پس از اینکه به جام جهانی صعود کردیم، می‌توانستیم سرمربی را عوض کنیم اما چون دیر شد همه چیز احساسی پیش رفت. نظرم روی کی‌روش مثبت است چون با وجود زمان کم باقیمانده تا جام جهانی، شناخت و تجربه لازم را دارد و امیدوارم اتفاقات خوبی در جام جهانی بیفتد.

وی درباره این موضوع که بازگشت کی‌روش به معنای انتظار صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی است، گفت: اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، خیر اما این اتفاق دور از دسترس نیست.

مدافع پیشین تیم ملی در واکنش به اظهارات حمید استیلی تأکید کرد: استیلی حرف‌های منطقی و درستی زده ولی اتفاقاتی که در بحث انتخابات فدراسیون، عزل شهاب الدین عزیزی‌ خادم، انتخاب سرپرست، برگزاری انتخابات و ... افتاد، خیلی تأثیرگذار بود. من هم می‌گویم از نظر انسانی رفتار قشنگی با اسکوچیچ نشد ولی از آن طرف جام جهانی را داریم که نام کشورمان مطرح است و بالاتر از آن نداریم و خیلی از مسائل می‌تواند محو شود.

پاشازاده در مورد بحث پاداش بازیکنان ملی‌پوش که در جام جهانی 1998 فرانسه شرکت کرده بودند، گفت: وقتی به جام جهانی رفتیم کاغذی دادند و گفتند یک دستگاه آپارتمان و پاداش خواهیم داد ولی هیچ کدام عملی نشد. گفتند پولی که از راه صعود به جام جهانی گرفتند، صرف ساخت کمپ تیم‌های ملی شده است، در صورتی که بخشی از آن حق بازیکنان بود. هنوز دنبال آدرس آپارتمان می‌گردم و حتی از پاداش بازی با آمریکا فقط 20 درصدش را پرداخت کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا