باید جدا می‌شدم/ پیانیچ: تصورم از بارسلونا چیز دیگری بود


باید جدا می‌شدم/ پیانیچ: تصورم از بارسلونا چیز دیگری بود

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی‌کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی میرالم پیانیچ از بارسا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستان مطرح شده بود و بسیاری در انتظار انتشار خبر انتقال او به باشگاه دیگری بودند. با این حال، عملکرد خوب این بازیکن در تمرینات پیش فصل باعث شد که نظر ژاوی تغییر کند و تصمیم به حفظ او برای فصل جدید بگیرد.

باید جدا می‌شدم/ پیانیچ: تصورم از بارسلونا چیز دیگری بود

فصل نقل و انتقالات تابستانی تمام شد و به نظر می رسید که پیانیچ هم ماندنی شده اما او با دریافت یک پیشنهاد خوب از الشارجه امارات، تصمیم به جدایی گرفت و در نهایت راهی این باشگاه شد. پیانیچ دو سال پیش از یوونتوس به بارسا پیوست ولی نتوانست زیر نظر رونالد کومان، جایگاه ثابتی پیدا کند. او فصل قبل قرضی در بشیکتاش بازی کرد و در نهایت تابستان امسال دوران حضورش در بارسا به اتمام رسید.

باید جدا می‌شدم/ پیانیچ: تصورم از بارسلونا چیز دیگری بود

ستاره بوسنیایی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد که پیوستنش به بارسا تصمیم درستی نبود:« وقتی به بارسلونا پیوستم، فکر می کردم بهترین تصمیم دوران فوتبالم را گرفته ام و هرگز تصور نمی کردم که در بارسلونا چنین سرنوشتی داشته باشم. خیلی زود متوجه شدم که شرایط به گونه‌ای نیست که انتظارش را داشتم. تصورم از بارسا چیز دیگری بود.»

پیانیچ ادامه داد:« دو سال پیش، بارسلونا وضعیت خوبی نداشت و آشفتگی در این تیم زیاد بود. در ایده های مربی جایی نداشتم و یک سال بعد مجبور شدم به بشیکتاش بروم. برای فصل جاری هم در برنامه های ژاوی جایگاه ثابتی نداشتم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که از بارسا جدا شوم. فکر می کنم این بهترین تصمیم بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...