سلام به کی‌روش پس از 1200روز


اولین تمرین تیم ملی فوتبال با کارلوس کی‌روش از ساعت ۱۷ امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، تمرینات تیم ملی فوتبال برای بازی با اروگوئه و سنگال با حضور ۲۵ بازیکن دعوت شده از لیگ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال با کارلوس‌روش سبب شده بود اصحاب رسانه استقبال زیادی از این تمرین داشته باشند و نزدیک به ۶۰ خبرنگار و عکاس خودشان را به کمپ تیم‌های ملی رسانده بودند.

ساعت ۵ عصر بود که اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرین پیدا را کردند. کی‌روش در ابتدای تمرین پس از نرمش ملی‌پوشان، به صورت اختصاصی توصیه‌هایی را به چند بازیکن داشت.

از جمله این ملی‌پوشان، وحید امیری بود که پس از رهایی از مصدومیت، تمریناتش را زیر نظر پزشک آغاز کرده است و کی‌روش در شروع تمرین نکاتی را به وی و دکتر شهاب، پزشک تیم ملی گوشزد کرد.

ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.

در ادامه تمرین، بازیکنان پس از گرم کردن در دو گروه به بازی آقا وسط پرداخته و در پایان نیز در قالب دو تیم در نصف زمین به فوتبال مشغول شدند.

سلام به کی‌روش پس از 1200روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی