چرا انتقال روند لواندوفسکی به بارسلونا طولانی شد؟


چرا انتقال روند لواندوفسکی به بارسلونا طولانی شد؟

حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل پنجره تابستانی بود که روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ در صدد جدایی از این باشگاه درآمد و در نهایت در سن 34 سالگی راهی بارسلونا شد. در ابتدا بایرن مونیخ تاکید نداشت اجازه این انتقال را نخواهد داد، اما توافق با بازیکنانی چون سادیو مانه و ماتیس تل در نهایت نظر آنها را تغییر داد. حالا حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در مورد دلایل طول کشیدن این انتقال صحبت کرده است.

چرا انتقال روند لواندوفسکی به بارسلونا طولانی شد؟

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "برنامه این بود که تغییرات زیادی ایجاد کنیم تا آن دو سال شیوع ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم، اما راه‌های متفاوتی برای اجرای این هدف پیش روی ما وجود داشت. تردیدی نداشتیم که روبرت لواندوفسکی به فکر جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به تیم دیگری بود، اما بدون یافتن گزینه جانشین ما حاضر به توافق در این رابطه نبودیم. ما نمی توانستیم پولی را که نداشتیم خرج کنیم و ما در این باشگاه کارهای احمقانه انجام نمی دهیم. برنامه ما در طول دوران کرونا مشخص بود و بایرن مونیخ بازیکنانی را می خرید که امکان فروش او در صورت عدم درخشش در ترکیب تیم وجود داشته باشد.

هسته اصلی گروه بازیکنان ما در اواسط دهه 20 سالگی قرار دارند. ما چند بازیکنان جوان داریم و بالای 30 سال زیاد در تیم دیده نمی شود. ساختار سنی خوبی داریم و این باعث می شود بایرن مونیخ برای بسیاری از بازیکنان تبدیل به مقصدی جذاب شود. آنها به سه تا پنج سال آینده فکر کرده و به نحوه چیدمان تیم از نظر کیفیت، ذهنیت، انعطاف پذیری موقعیت و ساختار سنی نگاه می کنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری