برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود


برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت: ویژه برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال ضمن تبریک هفته «دفاع مقدس» اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر ویژه برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» تلاش کنند.

وی افزود: پس از ۲ سال توقف ویژه برنامه‌های این هفته به علت شیوع کرونا، از همه مسئولین انتظار داریم برای اجرای برنامه‌های مناسب با سطح کیفی و کمی بهتر و مطلوب‌تر از سال‌های قبل از شروع کرونا تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار شهرستان خلخال با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های خود را در سامانه «منتاک» بارگذاری کنند، گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این سامانه، پیگیری امور مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل و تسریع آن‌ها است و امکان رصد آنی پروژه‌ها از تهران وجود دارد.

یحیی‌زاده بیان کرد: واحدهای ناظر در فرمانداری برای ارزیابی مدیران شهرستان در نظر گرفته خواهد شد که از مسئولین ادارات شهرستان تقاضا داریم با برنامه‌ریزی، رایزنی با مدیران کل و تعریف پروژه‌های جدید شهرستان را به‌سوی توسعه و آبادانی سوق دهند.

وی با انتقاد از ضعف عملکرد برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: عملکرد برخی مسئولین موجب افزایش قابل توجه مراجعات مردمی به فرمانداری شده است که اگر وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند قطعاً از میزان مراجعات اداری روزانه به فرمانداری کاسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال با بیان اینکه سال مالی ۱۴۰۰ در بیست و سوم شهریور ماه به پایان می‌رسد، اظهار کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی تنها تا پایان امروز فرصت دارند تا نسبت به جذب اعتبارات جذب نشده و باقیمانده سال گذشته اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی