بازی تیکن 8 – Tekken 8 رسما رونمایی شد + تریلر


بازی تیکن 8 – Tekken 8 رسما رونمایی شد + تریلر

بازی تیکن 8 – Tekken 8 با انتشار یک تریلر جدید رسما رونمایی شد. این تریلر جزئیات گرافیکی دیوانه‌کننده‌ای داشته و اطلاعاتی از داستان بازی را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد.امروز بازی تیکن 8 با نمایش یک تریلر انفجاری حضور درخشانی در رویداد State of...

بازی تیکن 8 – Tekken 8 با انتشار یک تریلر جدید رسما رونمایی شد. این تریلر جزئیات گرافیکی دیوانه‌کننده‌ای داشته و اطلاعاتی از داستان بازی را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد.

امروز بازی تیکن 8 با نمایش یک تریلر انفجاری حضور درخشانی در رویداد State of Play سونی داشت و عرضه آن در آینده نزدیک برای کنسول پلی استیشن 5 به طور رسمی تایید شد.

نخستین تریلر رسمی از این بازی در رویداد EVO 2022 در ماه آگوست سال جاری میلادی نمایش داده شد. با این حال، این تریلر تنها تصویری گذرا از کازویا میشیما، ضدقهرمان مطرح این فرنچایز ریشه‌دار ژانر مبارزه‌ای را به تصویر کشید. در عین حال، در خلال رویداد State of Play، باندای نامکو با ارائه نمایشی کامل‌تر از این بازی، به طور رسمی از Tekken 8 رونمایی کرد.

بر اساس آنچه در این تریلر نمایش داده می‌شود، نسخه جدید فرنچایز Tekken از حیث جلوه‌های بصری یک گام بزرگ رو به جلو برای این فرنچایز به شمار می‌رود. این تریلر نمایی از نبرد تن به تن کازویا میشیما و جین کازاما را در یک هوای طوفانی نمایش می‌دهد. طراحی تکسچرهای پوست و صورت هر دو کاراکتر به زیبایی هر چه تمام‌تر انجام شده و جلوه بصری ماهیچه‌های آن‌ها نیز فوق‌العاده از آب درآمده است. علاوه بر این، برخی عناصر محیطی نظیر وزش باد یا قطرات باران هم از دیگر مواردی هستند که به جذابیت بصری چشمگیر این تریلر کمک شایانی کرده‌اند.

نکته جالب توجه در خصوص تریلر جدید بازی تیکن 8 آن است که ویدیوی مربوط به آن به طور مستقیم از گیم پلی بازی برداشته شده است. بنابراین به گفته کارگردان بازی، در این تریلر خبری از جلوه‌های ویژه و ویرایش‌های گرافیکی معمول در ساخت نمایش‌های سینماتیک نیست و در عوض شاهد بخش‌هایی از گیم پلی واقعی قسمت داستانی بازی هستیم که بر روی PS5 اجرا می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این بازی در اختیارمان نیست و تنها می‌دانیم که فرآیند ساخت آن با جدیت دنبال می‌شود!

بازگشت مبارزات حماسی خاندان میشیما در تریلر بازی تیکن 8

به دنبال انتشار این تریلر از گیم پلی Tekken 8، کارگردان بازی، کاتسوهیرو هارادا، در پستی در وبلاگ پلی استیشن به برخی جزئیات تکمیلی در خصوص این بازی اشاره کرد. به گفته او، تریلر نمایش داده شده، بخشی از گیم پلی اصلی بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه است که گیمرها در بخش مبارزات تن به تن تجربه خواهند کرد.

هارادا در این خصوص تاکید کرد که تمامی مدل‌های کاراکترها، پس‌زمینه‌ها و جلوه‌های بصری دقیقا از درون بازی برداشته شده‌اند و بدون هیچ تغییری در نسخه نهایی بازی هم قابل مشاهده خواهند بود.

همچنین، در کنار توجه ویژه به طراحی چهره کاراکترها و مکانیزم‌های گیم پلی بازی، تیم سازنده بازی وقت زیادی را هم صرف طراحی جلوه‌های محیطی بازی نظیر شدت باران، فشار باد، آیتم‌های آسیب‌پذیر و شکستنی و موارد مشابه کرده‌اند. در این زمینه، کارگردان بازی وعده داد که در نسخه نهایی حتی شاهد جزئیات گرافیکی بیشتری هم در مقایسه با این تریلر خواهیم بود.

بعلاوه، در خصوص داستان بازی هم به نظر می‌رسد بار دیگر نبرد حماسی جین و کازویا بار اصلی بخش روایی را به دوش خواهد کشید که به نظر اتفاق مثبتی می‌رسد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این نبرد، آخرین مبارزه فرنچایز بوده و داستان را به سرانجام می‌رساند یا خیر!

همچنین بر اساس این تریلر، طراحی چهره کاراکترها نیز به ریشه‌های مجموعه کاملا وفادار خواهد بود؛ به طوری که هم چهره جین و هم کازویا کاملا مشابه با نسخه‌های پیشین، البته با جزئیات گرافیکی فوق‌العاده بیشتر طراحی شده‌اند. بعلاوه، سبک مبارزات نیز به نبردهای پیشین کازاما-میشیما در فرنچایز شبیه است و مشت‌ها و لگدهای الکتریکی و آتشین مهم‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌روند.

بازی تیکن 8 – Tekken 8 رسما رونمایی شد + تریلر

همچنین آواتارهای شیطانی جین و کازوما نیز به طور مختصر در این تریلر بازی تیکن 8 به نمایش در می‌آیند؛ هرچند که در خصوص جزئیات آن‌ها اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

مسلما به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی در اختیارمان قرار خواهد گرفت. با این حال، اگر برای تجربه این بازی هیجان‌زده هستید و یا به فرنچایز تیکن علاقمندید، بد نیست نگاهی هم به مجموعه انیمیشنی Tekken: Bloodline داشته باشید که هم اکنون از نتفلیکس در حال پخش است.

منبع :slashgear

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط