معرفی حداقل 30 دستگاه با نمایشگر تاشو در سال 2023


معرفی حداقل 30 دستگاه با نمایشگر تاشو در سال 2023

انتظار می‌رود در سال آینده‌ی میلادی ۲۳ گوشی و ۷ لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو معرفی شوند.

تاکنون، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند تاشو دیده‌ایم و این سری از محصولات در حال بهتر‌شدن هستند. حال گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند ۲۰۲۳ سالی بسیار عالی برای طرفداران محصولات تاشدنی خواهد بود. به‌گفته‌ی راس یانگ، تحلیلگر مشهور صنعت نمایشگر و رئیس شرکت تحقیقاتی DSCC، در سال ۲۰۲۳ حدود ۳۰ گوشی و لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش تاشو عرضه خواهد شد.

براساس گزارش notebookcheck، علاوه‌بر ۲۳ گوشی تاشو و ۷ لپ‌تاپ، در این دوره‌ی زمانی شاهد عرضه‌ی اولین تلفن هوشمند با نمایشگر رول‌شونده خواهیم بود. شایعات ادعا می‌کنند اکثر شرکت‌های بزرگ سازنده دستگاه‌های اندرویدی، ازجمله گوگل، در حال کار روی نمونه‌ی اولیه نمایشگر رول‌شونده هستند. تنها اوپو نمونه‌ی اولیه گوشی هوشمند خود با نمایشگر رول‌شونده‌ را به‌نمایش گذاشته است که می‌تواند از ۶٫۷ به ۷٫۴ اینچ تغییر کند.

در سال ۲۰۲۳، حدود هفت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو عرضه خواهد شد. این یعنی شاهد رقابت جذابی خواهیم بود. همچنین DSCC می‌گوید در آن سال ۳۴ درصد افزایش در محموله‌های گوشی‌های تاشو وجود خواهد داشت؛ زیرا انتظار می‌رود تنها یک شرکت چینی حداقل ۴ مدل را به‌تنهایی عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید