عیادت فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش از امیر غضنفر آذرفر


عیادت فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش از امیر غضنفر آذرفر

اصفهان – فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با امیر سرتیپ بازنشسته غضنفر آذر فر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش عصر امروز به عیادت امیر سرتیپ بازنشسته غضنفر آذرفر رفت.

در این دیدار که رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از خلبانان و فرماندهان این پایگاه نیز حضور داشتند، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز از آخرین وضعیت سلامتی فرمانده خوشنام سالهای دفاع مقدس مطلع شد.

عیادت فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش از امیر غضنفر آذرفر

امیر سرتیپ بازنشسته غضنفر آذرفر که در چندروز گذشته به علت بیماری ناشی از جراحت‌های سال‌های دفاع مقدس، در یکی از بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بستری شده بود، در وضعیت پایداری قرار گرفته و از شامگاه چهارشنبه بیمارستان مرخص شد.

امیر سرتیپ غضنفر آذرفر، از فرماندهان حماسه‌ساز و نقش‌آفرین نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس بود که در آغاز جنگ تحمیلی، فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد بود و در ادامه خدمتش به ایران اسلامی، در سمت‌های فرماندهی لشکر ۶۴ ارومیه، فرماندهی لشکر ۲۸ کردستان و فرماندهی لشکر ۳۰ گرگان و فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور، تأثیرات ماندگار خود را در ارتقای توانمندی دفاعی کشور و دفاع در برابر هجوم ارتش بعثی عراق در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

امیر آذرفر در عملیات‌های کربلای ۷، والفجر ۲ و والفجر ۴ حضوری فعال و اثراتی ماندگار داشت.

وی متولد سال ۱۳۱۸ و فارغ التحصیل سال ۱۳۳۹ دانشکده افسری ارتش است که در پی حماسه‌آفرینی‌اش در سمت فرماندهی لشکر ۶۴ ارومیه در عملیات کربلای ۷، مفتخر به مکالمه بی‌سیمی از منطقه عملیات با حضرت امام خمینی (ره) و تقدیر از سوی امام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403