بیانی: کارشناسی نمی‌کنند چرا به پرسپولیس و مس باختیم/ توان رقابت با مدعیان را نداریم


بیانی: کارشناسی نمی‌کنند چرا به پرسپولیس و مس باختیم/ توان رقابت با مدعیان را نداریم

مربی تیم فوتبال هوادار به این نکته اذعان کرد این تیم و چند تیم لیگ برتری دیگر توان رقابت با استقلال و پرسپولیس و تیم‌های صنعتی را ندارند.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال هوادار مقابل مس رفسنجان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و محمد ربیعی سرمربی مس نیز به این موضوع اشاره کرد. بازیکن ما توپ صد درصد گل را به تیر دروازه زد. هوادار تیم جوانی است و قابل قیاس با تیم‌های صنعتی نیست. تیم‌های صنعتی چند بازیکن خارجی گرفتند و استقلال و پرسپولیس هم بازیکنان خارجی دارند، ولی ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. در این شرایط رقابت سخت می‌شود. بازیکنان ما آینده‌دار هستند و باید به آنها زمان داد.

«در بازی با پرسپولیس بازیکن 17 ساله را به زمین فرستادیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: در بازی با پرسپولیس روی حادثه‌ها گل خوردیم و به خاطر بی‌تجربگی بازی را واگذار کردیم. در بازی با مس آمار را ببینید که چقدر حفظ توپ داشتیم و موقعیت‌های‌مان به چه صورت بود. متأسفانه نداشتن تجربه نتیجه را عوض کرد. بازیکنان واقعاً خوب بازی می‌کنند و از آنها راضی هستیم. متأسفانه یکسری چیزها در فوتبال ایران سر جای خودش نیست. برخی تیم‌ها هزینه کرده‌اند و ما نمی‌توانیم مثل آنها هزینه کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌های مدعی قهرمانی هستند، خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان، گل‌گهر و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند. این تیم‌ها را مقایسه کنید با تیمی مثل هوادار. ببینید آنها چقدر هزینه کردند و ما چقدر. تیم‌های مدعی بازیکنان خارجی و ملی‌پوش گرفته‌اند و به اندازه دو ترکیب روی نیمکت و داخل زمین بازیکن دارند. بقیه تیم‌ها نمی‌توانند با آنها رقابت کنند. تراکتور هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و سرمربی آنها نیاز به زمان دارد. این تیم در هفته‌های آینده بهتر می‌شود.

بیانی تأکید کرد: هوادار، ملوان، پیکان و ... نمی‌توانند با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تیم‌های صنعتی رقابت کنند. برخی طرفداران فوتبال می‌گویند چرا به پرسپولیس باختید؟ همین‌ها کارشناسی نمی‌کنند که بضاعت هوادار چقدر است و چطور با این بضاعت بازی کرد. این خیلی بد است. هوادار تیمی از بخش خصوصی است و نمی‌تواند برای استخدام بازیکن خارجی و ملی‌پوش با تیم‌های صنعتی رقابت کند. هزینه استخدام دو بازیکن خارجی مس اندازه کل بودجه هوادار را تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال گفت: کار خوبی کردند که کی‌روش را بازگرداندند. جام جهانی برای ما ویترین بزرگی است، جامی که ایتالیا نتوانست در آن شرکت کند. دنیا این مسابقات را می‌بیند و اینکه مربی بزرگی کنار خط باشد، اتفاق مهمی است. کی‌روش چهار دوره در جام جهانی حضور داشته و مربی بزرگی است. حضور جواد نکونام هم می‌تواند تجربه بزرگی برای او باشد و بعدها تجربه نشستن روی نیمکت تیم ملی در بزرگ‌ترین تورنمنت جهان به وی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی