ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت داشت


ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت داشت

دو تن از روزنامه‌نگاران آمریکایی در کتاب تازه‌شان درباره دونالد ترامپ نوشته‌اند که او بعد از ترور [سردار] قاسم سلیمانی، در جمعی خصوصی گفته که از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت دارد. این کتاب توسط پیتر بیکر و سوزان گلسر نوشته شده و قرار است هفته آینده با نام «تفرقه‌افکن: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۱۷-۲۰۲۱» به بازار بیاید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، دو تن از روزنامه‌نگاران آمریکایی در کتاب تازه‌شان درباره دونالد ترامپ نوشته‌اند که او بعد از ترور [سردار] قاسم سلیمانی، در جمعی خصوصی گفته که از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت دارد.

به گزارش انتخاب، به نقل از ​بی بی سی، این کتاب توسط پیتر بیکر و سوزان گلسر نوشته شده و قرار است هفته آینده با نام «تفرقه‌افکن: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۱۷-۲۰۲۱» به بازار بیاید.

این دو نفر در روزنامه نیویورک تایمز و مجله نیویورکر کار می‌کنند که هر دو از نشریات منتقد دونالد ترامپ محسوب می‌شوند.

روزنامه گاردین (چاپ لندن) گزارش داده که به نسخه‌ای از این کتاب دست یافته و در آن از وحشت رئیس‌جمهور آمریکا توسط ایران، مطالبی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش در کتاب آمده که برخلاف رفتارهای تهاجمی دونالد ترامپ در انظار عمومی، او در یک مهمانی به دوستانش در فلوریدا گفته که می‌ترسد ایران او را ترور کند.

او گفته به همین دلیل ناچار است زودتر به واشنگتن بازگردد تا در امان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان