صعود بیت کوین به کانال 21 هزار دلاری


 صعود بیت کوین به کانال 21 هزار دلاری

در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد رشد قیمت بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

به گزارش بنکر (Bankerهمچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۶.۵۵ درصد افزایش یافته و به ۹۹.۹۲ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۱۰.۵۲ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با رشد ۵.۵ درصدی به قیمت ۲۱ هزار و ۴۳۲ دلار و اتریوم با افزایش بیش از ۲ درصد به قیمت هزار و ۷۳۳ دلار معامله می‌شوند.

قیمت اتریوم به‌عنوان دومین توکن مهم دنیا چهار درصد رشد داشته و بازدهی کاردانو، دوج‌کوین و ترون در این مدت بین دو تا هفت درصد به‌ثبت رسیده است.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد رشد قیمت بودند.

بازار ارزهای دیجیتال در بهترین بخش هفته عملکرد ضعیفی از خود نشان داد اما به نظر می‌رسد که هفته را با روند مثبتی به پایان خواهد رساند زیرا اکثر ارزهای دیجیتال در منطقه سبز معامله می‌شوند.

ارزش کل بازار برای اولین بار در بیش از یک هفته گذشته به بالای یک تریلیون دلار رسید که نشان‌دهنده روند صعودی در بازار است و پس از آن رخ می‌دهد که بازار گسترده‌تر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از پنج درصد به ارزش خود افزود.

سطح تسلط بیت‌کوین در بازار برای اولین بار در بیش از دو سال گذشته به زیر ۳۹ درصد رسید با این حال، این امر مانع از عملکرد خوب ارز دیجیتال در چند روز گذشته نشده است.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از هفت درصد به ارزش خود افزوده و از سطح روانی ۲۰ هزار دلار عبور کرده است این رخداد پس از آن اتفاق می‌افتد که بیت‌کوین بهترین بخش هفته را در معاملات حدود ۱۹ هزار دلار برای هر سکه سپری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج