سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شود


سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تهیه و تدوین سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عاطفه ‌السادات مدبرنژاد» امروز در نشست مشارکت‌های مردمی زنان و خانواده برای پیشگیری از اعتیاد از وضعیت کافه‌های آبشار یاسوج ابراز نگرانی کرد و گفت: مصرف مواد مخدر در میان بانوان در کافه‌های آبشار یاسوج نگران کننده است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زنان در کانون خانواده و جامعه افزود: پژوهش‌های خوبی در زمینه اعتیاد زنان صورت گرفته اما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: به گفته دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های پاک ‌در زمینه اعتیاد بانوان است اما نیاز است از ظرفیت مساجد و هیئت‌های مذهبی و ائمه جمعه در سخنرانی‌ها مردم به ویژه بانوان را نسبت به این پدیده خانمان‌سوز آگاه کنند .

مدبرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقاد دستگاه‌ها از موازی کاری در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط دفتر فرهنگی و اجتماعی تدوین و وظایف دستگاه‌ها احصا شود تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار استفاده از ظرفیت تبلیغات شهرداری برای آگاه‌سازی جامعه شد و گفت: شهرداری در این زمینه پای کار بیایند و بخشی از تبلیغات محیطی را به آسیب‌های اجتماعی خصوص اعتیاد زنان اختصاص دهد.

وی گفت: دستگاه‌ها موظف هستند ماهانه گزارشات خود در زمینه آسیب‌های اجتماعی را ارائه کنند، ضمن اینکه ایستگاه مشاوره در سطح شهر برپا شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...