دوره آموزشی اخلاقی اسلامی برگزار می شود


دوره آموزشی اخلاقی اسلامی برگزار می شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: دوره آموزشی اخلاقی اسلامی در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: دوره آموزشی اخلاقی اسلامی در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در این باره، افزود: این دوره آموزشی ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان رده سنی ۱۲ تا ۲۰ سال پسر مسجدی عضو کانون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دوره آموزشی اخلاق اسلامی چهارشنبه ۲۳ شهریورماه در محل موسسه فرهنگی یادمان ولایت برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در تشریح برنامه های آموزشی این دوره، ابراز کرد: دوره آموزش اخلاق اسلامی با محوریت بیان مفاهیم و تفسیر سوره حجرات معروف به سوره آداب و اخلاق اسلامی برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) جیرفت تاکید کرد: این دوره با هدف آموزش و آشنایی بیشتر نسل جدید با آداب معاشرت و سبک زندگی اسلامی (چگونگی سخن گفتن، نابودی اعمال، احترام عملی بزرگترها، ایمان واقعی، صلح و دوستی، دوری از مسخره کردن و غیبت و القاب زشت، عیوب، سوء ظن)برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان این دوره، شرکت کنندگان به صورت دلخواه با محوریت سوره مبارکه حجرات آثار هنری تولیدی خود را در رشته های خطاطی، خوشنویسی، مقاله، شعر، داستان، نقاشی و طراحی) برای ما ارسال می کنند.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان می‌توانند با کمک والدین از قرائت سوره حجرات فیلم تهیه کرده و به صورت مجازی ارسال کنند.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: قرار است در کنار این دوره آموزشی، مسابقات فوتسال ویژه شرکت کنندگان عصر چهار شنبه برگزار شده و با اهدای جوایز فرهنگی و ورزشی از آنها تجلیل کنیم.

وی با یادآوری این مطلب که به شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره اعطا می شود، بیان کرد: در پایان دوره آموزشی اخلاق اسلامی آزمونی از محتوای آموزشی سوره حجرات برگزار شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: نفرات ممتاز اولیه با کاروان مهدویون منتظر در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ مهرماه به استان های قم، تهران و شمال و همچنین در تاریخ ۲۷و ۲۸ شهریور ماه به اردوی کرمان، بردسیر و لاله زار اعزام می شوند.

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) جیرفت در خاتمه از همکاری موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ستاد کانون های مساجد ، اداره تبلیغات اسلامی، واحد قرآن کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در برگزاری این همایش تشکر کرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج