شیب نزولی درآمدهای کماسه


این شرکت معدنی برای دومین ماه متوالی به اُفت مقدار فروش ۶ درصدی می‌رسد، مقدار فروش تجمیعی این شرکت طی ۵ ماه گذشته ۷۹ هزار تن شناسایی شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵ درصد اُفت را تجربه کرد.

شیب نزولی درآمدهای "کماسه"

بورس نیوز:

شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره شناسایی کرد، مبلغی بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی که این شرکت معدنی از فروش محصولات در ۵ ماه ابتدایی سال مالی در سامانه کدال به ثبت رساند برابر با ۶۳ میلیارد تومان بود.

شیب نزولی درآمدهای "کماسه"

درآمد ماهانه‌ای که "کماسه" در مردادماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخل کشور و ارائه خدمات بود، محصولاتی که این شرکت از فروش آن‌ها کسب درآمدزایی داشت متشکل از «ماسه‌های ریخته‌گری، ماسه‌های صنعتی» بود و همچنین از بسته‌بندی نیز درآمدزایی داشت.

میزان درآمد شناسایی‌شده "کماسه"

میزان سرمایه از "کماسه" تا پایان مردادماه به ثبت رسیده برابر با ۱۸۵ میلیارد تومان است، درآمد ماهانه حاصل‌شده از فروش محصولات نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش را به دنبال داشت و این کاهش نزدیک به یک میلیارد تومان بود.

شیب نزولی درآمدهای "کماسه"

تأمین ماسه ریخته‌گری در مردادماه از پرفروش‌ترین محصول خود که «ماسه‌های ریخته‌گری» بود، درآمدزایی ۱۲ میلیارد تومانی داشت و همچنین این محصول دربرگیرنده‌ی ۸۶ درصد از فروش ماهانه این شرکت معدنی بود، نرخ فروش این محصول در پایان مردادماه برابر با ۸۶۲ هزار تومان اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته ۵ درصد رشد پیدا کرد.

شیب نزولی درآمدهای "کماسه"

تأمین ماسه ریخته‌گری در مردادماه ۱۶ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد کاهش فروش پیدا کرد، لازم به ذکر است که این شرکت معدنی برای دومین ماه متوالی به اُفت مقدار فروش ۶ درصدی می‌رسد، مقدار فروش تجمیعی این شرکت طی ۵ ماه گذشته ۷۹ هزار تن شناسایی شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵ درصد اُفت را تجربه کرد.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا