ادغام اتریوم تا دقایقی دیگر انجام می شود/ پخش زنده آپدیت


ادغام اتریوم تا دقایقی دیگر انجام می شود/ پخش زنده آپدیت

ادغام اتریوم زمانی اتفاق می افتد که شبکه به سختی ترمینال کل ۵۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ برسد. اتریوم (ETH) به سمت مهم ترین ارتقا در تاریخ خود می رود، که قرار است حدود ساعت ۵:۲۷ تا ۶:۱۵ صبح UTC در ۱۵ سپتامبر یعنی ۲۴ شهریور ساعت ۹:۵۷ تا ۱۰:۴۶دقیقه به وقت تهران رخ دهد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ کسانی که می خواهند شبکه اتریوم را در حال تغییر تاریخی به سمت اثبات سهام (PoS) در زمان واقعی تماشا کنند، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهند داشت.

بنیاد اتریوم یک استریم زنده پارتی مشاهده ادغام اصلی اتریوم را برنامه ریزی کرده است که در حدود ساعت 4:00 صبح UTC آماده پخش زنده در یوتیوب است که تقریباً یک ساعت و نیم قبل از زمان تخمینی ادغام است.

ادغام اتریوم زمانی اتفاق می افتد که شبکه به سختی ترمینال کل ۵۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ برسد، پس از آن بلوک بعدی تولید شده از طریق مکانیزم اثبات سهام انجام می شود.

مهمانان برنامه ریزی شده برای پخش زنده بنیاد اتریوم شامل Ethereum Cat Herders و سازندگان محتوا از Bankless و The Daily Gwei هستند.

ادغام اتریوم تا دقایقی دیگر انجام می شود/ پخش زنده آپدیت

آدرس پخش زنده رویداد ادغام اتریوم در یوتیوب:

https://www.youtube.com/watch?v=Nx-jYgI0QVI

همچنین ممکن است مهمان‌های دیگری مانند ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و آنتونی ساسانو، بنیانگذار «The Daily Gwei» در این استریم شرکت کنند که هر دو در گذشته در جریان‌های زنده برای شبکه‌های آزمایشی شرکت کرده‌اند.

طبق توضیحات یوتیوب، بینندگانی که دو ساعت قبل از The Merge به آن ملحق می شوند، می توانند "در یک بوم هنری POAP شرکت کنند."

کاربرانی که می خواهند به‌روزترین شمارش معکوس را برای ادغام مشاهده کنند باید به تایمرهایی که برای این کار ساخته شده است مراجعه کنند.

Google، Wenmerge.com و Blockchain.com، همگی دارای آماری از کل دشواری ترمینال فعلی و زمان تخمینی ادغام هستند. علاوه بر این، BTC.com شمارش معکوس ادغام را در خود دارد.

شما میتوانید از طریق سایت https://bordel.wtf/ این رویداد را بطور دقیق رصد کنید

ادغام اتریوم تا دقایقی دیگر انجام می شود/ پخش زنده آپدیت

پس از تکمیل ادغام، اتریوم انتقال کامل خود به اثبات سهام را تکمیل خواهد کرد که انتظار می‌رود مصرف انرژی آن را به شدت کاهش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش