شنبه؛ نخستین حضور شه‌بخش روی رینگ حرفه‌ای/ بوکسور اوگاندایی حریف دانیال شد


شنبه؛ نخستین حضور شه‌بخش روی رینگ حرفه‌ای/ بوکسور اوگاندایی حریف دانیال شد

بوکسور ملی‌پوش کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات بوکس حرفه‌ای، روز شنبه - ۲۶ شهریور ماه به مصاف بوکسوری از اوگاندا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، دانیال شه‌بخش ملی‌پوش بوکس ایران که از مدتی پیش برای حضور در مسابقات بوکس حرفه‌ای در امارات حضور دارد، روز شنبه 26 شهریور ماه در نخستین مبارزه خود در سازمان WBC به مصاف میوندا برمه از اوگاندا خواهد رفت.

بوکسور اوگاندایی سابقه دو مبارزه در بوکس حرفه‌ای را در کارنامه خود دارد و به یک برد و یک باخت رسیده است.

با وجود پیشنهاد 10 ساله به دانیال شه‌بخش در حال حاضر قرارداد او به صورت تک بازی است و ملی‌پوشان کشورمان در این مبارزه در قالب تیم CUBAN BOXING یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های امارات رقابت خواهد پرداخت.

مراسم وزن‌کشی این مبارزه ساعت 10 صبح روز جمعه 25 شهریور ماه برگزار خواهد شد و شه‌بخش ساعت 19 روز شنبه به مصاف حریف خود خواهد رفت.

محمود نهتانی که به‌عنوان مربی دانیال شه‌بخش را در این مبارزه همراهی می‌کند، درباره شرایط بوکسور کشورمان گفت: بوکس حرفه‌ای از آماتور سنگین‌تر است و بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و المپیک در حال حاضر در رقابت‌های حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند و حتی رنکینگ یک دنیا را در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: چند بازی ابتدایی دانیال شه‌بخش در چهار راند برگزار خواهد شد و در حال حاضر نیز با تمریناتی که دانیال زیر نظر چند مربی کوبایی انجام داده است، فکر نمی‌کنم مشکلی برای مبارزه در بوکس حرفه‌ای داشته باشد. قرار است دانیال در این رقابت‌ها در وزن 59 کیلوگرم مبارزه کند و خدا را شکر در حال حاضر نیز به سر وزن رسیده است.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس