ایجاد 2 موکب کانون «امام رضا (ع)» گراش در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین»


ایجاد 2 موکب کانون «امام رضا (ع)» گراش در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین»

مقتدری از برپایی ۲ موکب کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین» در این شهرستان خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به اینکه امسال در گراش 2 مسیر برای پیاده روی اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: برای پنجمین سال متوالی آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» از ساعت 10 صبح روز اربعین حسینی (ع) همراه با برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این آیین در مسیر نخست از تکیه شهدا آغاز و تا حسینیه «حضرت ابوالفضل (ع)» و در مسیر دوم بعد از اقامه نماز صبح و از میدان شهدا تا روستای «زیارت» ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به برپایی 2 موکب بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش، گفت: این موکب ها در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین» به همت مسجدی ها برپا می شود.

مقتدری ادامه داد: این موکب ها در مسیر پیاده روی نخست و در مقابل پاساژ «صادق» و بانک ملت برپا و به پذیرایی از شهروندان و ارادت مندان به خاندان سیدالشهدا (ع) می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد با برپایی موکب «امام رضا (ع)» با توزیع آب، شربت و دیگر نوشیدنی ها از شرکت کنندگان در مراسم «جاماندگان اربعین» پذیرایی می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش، عنوان کرد: پیاده روی «جاماندگان اربعین» روز شنبه 26 شهریورماه و با اجرای برنامه هایی همچون عزاداری، دمام زنی، کاروان اسرا، گروه پرچم و... در شهرستان گراش برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!