پیروزی مقتدرانه حسن یزدانی در دور نخست / نخودی میلیمتری به برتری رسید


پیروزی مقتدرانه حسن یزدانی در دور نخست / نخودی میلیمتری به برتری رسید

روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با رقابت‌های اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم امروز (پنج شنبه) در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛یزدانی در دور اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان مقتدرانه به برتری رسید.

بر این اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست مقابل یاکوب شیخ جمال از رومانی با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ به برتری رسید. وی در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو مبارزه می کند. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می‌کند. طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در آنسوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن شانس حضور در رقابت‌ها را از دست داد و از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته