بیش از 80 هزار زائر در مرز شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند


بیش از 80 هزار زائر در مرز شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

اهواز- جانشین معاون عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون ۸۰ هزار و ۱۲۰ زائر حسینی در مرز شلمچه از خدمات سلامت و درمانی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل فراهانی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان اربعین از کمیته‌های اصلی ستاد مرکز اربعین است که هماهنگی‌ها و اقدامات مرتبط با ارائه خدمات حوزه سلامت زائران کربلای معلی برعهده این کمیته است.

وی اضافه کرد: مسئولیت این کار به عهده سازمان اورژانس کشور گذاشته شده و خدمات حوزه سلامت از ۱۲ شهریور سال جاری در مرز شلمچه آغاز شده و تا خروج آخرین زائر از این مرز ادامه دارد.

جانشین معاون عملیات سازمان اورژانس کشور ادامه داد: با توجه به حجم بالای مراجعات تعداد ۶۸ آمبولانس، هفت اتوبوس آمبولانس، ۳فروند بالگرد، ۴ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار و یک دستگاه تعمیرگاه سیار در مرز شلمچه خدمات‌رسانی می‌کنند.

فراهانی بیان کرد: کل مراجعه زائران در مرز شلمچه برای دریافت خدمات سلامت و درمانی تا امروز ۸۰ هزار و ۱۲۰ نفر است که از این تعداد بیش از ۷۹ هزار و ۴۰۰ در محل درمان و ۶۴۱ نفر به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام شدند.

وی گفت: غالب مصدومان ترافیکی بعد از دریافت خدمات درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۱ مصدوم تصادف (یک نفر در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان، ۳ مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان و ۷ مصدوم در بیمارستان خرمشهر) تحت درمان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران