پایان کار دزدان خودروهای منطقه نواب / در خانه شان غافلگیر شدند


پایان کار دزدان خودروهای منطقه نواب / در خانه شان غافلگیر شدند

حوادث رکنا: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 85 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ " علی عزیز خانی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده نواب ، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان 2 نفره بوده که با همکاری یکدیگر از خودروهای سواری ضبط و باند سرقت می کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با بکارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان حرفه ای را در این سرقت ها مشاهده و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی در نهایت نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارق به 85 فقره لوازم خودرو با همکاری همدستش، گفت: در این رابطه کارآگاهان موفق شدند سارق متواری را نیز در مخفیگاهش دستگیر کنند و متهم به فروش اموال مسروقه به 2 مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزخانی ادامه داد: دراین خصوص 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه مالخران کشف و تا کنون 25 تن از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنها تحویل شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در پایان از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت موارد پیشگیری از سرقت در تامین امنیت شهر و ناکام گذاشتن سارقان پلیس را یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها