اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های خیر ساز خراسان جنوبی


اختصاص 150میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های خیر ساز خراسان جنوبی

بیرجند_ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های خیر ساز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا موسوی نژاد ظهر پنج شنبه در شورای آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: اعتبار مورد نظر با پیگیری که انجام شد در سه مرحله ۵۰ میلیارد تومانی تا سال ۱۴۰۲ تخصیص خواهد یافت.

وی بیان داشت: برای جا به جایی ساختمان آموزش و پرورش سربیشه هم ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شد که پی گیری های برای تأمین آن در حال انجام است.

وی افزود: برای اختصاص اعتبار تکمیل ساختمان‌های ظفر و شهید شهپر بیرجند هم مکاتباتی انجام شده است که ساختمان ظفر در چهار طبقه و هر طبقه هم در چهار بخش احداث خواهد شد.

موسوی نژاد تصریح کرد: با توجه به وعده وزیر آموزش و پرورش برای اختصاص ۳۹ میلیارد تومان برای تجهیزات مورد مدارس استان، پیگیری لازم انجام و بخشی از این اعتبار تخصیص یافت.

به گفته وی برای ترمیم دروس نهایی دوره دوم متوسطه با توجه به بخشنامه وزارت، پیشنهاد می‌کنیم که برای تأمین هزینه‌های مربوط برای هر درس ۵۰ هزار تومان از هر فرد گرفته شود.

وی ادامه کرد: با اقدامات انجام شده با توجه به جا به جایی نیروها بر اساس ماده ۲۸و به‌کارگیری نیروهای حق‌التدریسی کمبودی در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت.

موسوی نژاد عنوان داشت: در صورت ابلاغ چگونگی به‌کارگیری نیروهای خرید خدمت، از نیروهای قدیم و جدید در این زمینه استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: عده‌ای از نیروهای انتقال موقت به دلیل نیاز محل خدمت قبلی آنها، به محل خدمت قبلی خود برگشت داده شده‌اند.

در این جلسه مصوب شد از هر فرد متقاضی ترمیم دروس نهایی دوره دوم متوسطه برای هر درس یکصد هزار تومان گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟