مشخصات باتری گلکسی اس 23 پلاس فاش شد؛ چیزی تغییر کرده است؟


مشخصات باتری گلکسی اس 23 پلاس فاش شد؛ چیزی تغییر کرده است؟

با صدور تاییدیه برای باتری سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس – Galaxy S23 Plus در کره جنوبی، تصاویر و جزئیاتی از آن منتشر شد.سال گذشته، رگولاتوری کره جنوبی در ماه سپتامبر، برای باتری گلکسی اس 22 پلاس تاییدیه صادر کرده بود. حالا همین اتفاق برای گلکسی اس 23...

با صدور تاییدیه برای باتری سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس – Galaxy S23 Plus در کره جنوبی، تصاویر و جزئیاتی از آن منتشر شد.

سال گذشته، رگولاتوری کره جنوبی در ماه سپتامبر، برای باتری گلکسی اس 22 پلاس تاییدیه صادر کرده بود. حالا همین اتفاق برای گلکسی اس 23 پلاس افتاده است. این می‌تواند نشانه‌ای از معرفی و فروش گوشی‌های سری Galaxy S23 در بازه زمانی مشابه باشد؛ یعنی به ترتیب اواخر بهمن و اوایل اسفند!

مشخصات باتری گلکسی اس 23 پلاس

شماره مدل باتری گوشی، EB-BS916ABY است؛ اما به دلیل کوچک بودن عکس منتشر شده، ظرفیت آن خوانا نیست. البته به نظر می‌رسد مانند نسل قبلی، سامسونگ در گلکسی S23 پلاس هم از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند.

این باتری، ساخت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی، شرکت ATL است. اخیرا سامسونگ با این شرکت برای تامین باتری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نیز قرارداد بست تا هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد. نفع این کاهش هزینه، می‌تواند به مصرف‌کننده هم برسد.

مشخصات باتری گلکسی اس 23 پلاس فاش شد؛ چیزی تغییر کرده است؟

از دیگر مشخصات اعضای این خانواده، باید به قدرت گرفتن از اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کنیم؛ تراشه‌ای که در نیمه دوم پاییز امسال معرفی خواهد شد.

برای گلکسی اس 23 اولترا، انتظار دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را هم داشته باشید. تغییر جزئی در طراحی نیز دور از ذهن نیست.

منبع :phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ