بیش از 31 هزار زائر از مرز چذابه وارد کشور شدند


بیش از 31 هزار زائر از مرز چذابه وارد کشور شدند

دشت آزادگان- فرماندار دشت آزادگان از بازگشت ۳۱ هزار و ۸۷۹ زائر اربعین حسینی به کشور در شبانه روز اخیر از طریق مرز بین‌المللی چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سیلاوی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از بازگشت ۳۱ هزار و ۸۷۹ زائر اربعین حسینی در شبانه روز اخیر به کشور از طریق گذرگاه مرزی چذابه خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۱۶۹ زائر از این نقطه مرزی برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین و زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) از کشور خارج شدند.

فرماندار دشت آزادگان افزود: در این مدت نیز ۲۶۵ زائر و گردشگر عراقی از طریق پایانه بین‌المللی چذابه وارد کشور شدند و ۲۳۱ زائر عراقی نیز به کشور خود بازگشتند.

وی در ادامه تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه را روان اعلام کرد و گفت: موکب‌های اربعین برای پذیرایی مخلصانه از زائران همچنان آمادگی کامل دارند و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

فرماندار دشت آزادگان یادآور شد: از زائران عتبات عالیات درخواست می‌شود که این پایانه مرزی را برای سفر به کربلا انتخاب کنند زیرا امکانات برای رفاه حال زائران و خدمت رسانی به آن‌ها فراهم است.

وی خبر داد: حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس در پایانه چذابه آماده انتقال زائران به شهرهای خود هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت