21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع


دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم بـه 21 ایده استوری اینستاگرام برای الهام گرفتن سریع شـما منتشر کرده ایم. ایده گذاشتن استوری های متفاوت استوری های‌ اینستاگرام فوق العاده محبوب هستند و بیش از 70 درصد از کاربران روزانه آن ها را تماشا می...

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم بـه 21 ایده استوری اینستاگرام برای الهام گرفتن سریع شـما منتشر کرده ایم.

ایده گذاشتن استوری های متفاوت

استوری های‌ اینستاگرام فوق العاده محبوب هستند و بیش از 70 درصد از کاربران روزانه آن ها را تماشا می کنند. با این حال، تنها 36 درصد از کسب و کارها از استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.

اگر از استوری های‌ اینستاگرام بـه طور کامل استفاده نمی‌کنید، ممکن اسـت تعامل و حتی فروش مشتریان جدید و فعلی را از دست بدهید. اما، ما ان را دریافت میکنیم. ارائه مداوم ایده های‌ جدید برای پست کردن می تواند دشوار و حتی کسل کننده باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام + 10 ترفند اینستاگرام

1. محصولات خود را تبلیغ کنید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

یکی از ساده ترین راه‌ها برای استفاده از استوری اینستاگرام بـه نفع خود، تبلیغ محصولاتتان اسـت. میتوانید از Stories برای اعلام راه‌اندازی محصول جدید یا ایجاد سروصدا در مورد محصولات موجود خود استفاده کنید.

و اگر 10000 فالوور یا بیشتر دارید، می توانید حتی یک لینک مستقیم بـه استوری اینستاگرام خود اضافه کنید تا مردم بتوانند بلافاصله بـه صفحه خرید مراجعه کنند تا محصول تبلیغ شده شـما را خریداری کنند. اکنون تعداد بیشتری از مردم خرید آنلاین خودرا در رسانه های‌ اجتماعی آغاز می کنند.

استفاده از استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود این تجربه خرید را برای مشتریان شـما راحت تر می کند.

2. یک نظرسنجی انجام دهید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

بنابر این، احتمالاً تا بـه حال می‌دانید کـه رسانه های‌ اجتماعی فقط ابزاری نیستند کـه بتوانید از ان برای افزایش فروش استفاده کنید. در واقع باید اجتماعی باشید. نظرسنجی ها بـه شـما این امکان را میدهند کـه با فالوورهای خود تعامل داشته باشید تا بتوانید تعامل را افزایش دهید و برند خودرا در ذهن خود نگه دارید.

برچسب نظرسنجی بـه شـما امکان می دهد یک سوال بپرسید و دو پاسخ ارائه دهید. دنبال کنندگان شـما می توانند یکی از پاسخ ها را انتخاب کنند و سپس می توانید نتایج را بـه اشتراک بگذارید.

می توانید از نظرسنجی‌ها بـه روش‌های‌ مختلف استفاده کنید: برای انجام تحقیقات مشتری، بازی‌سازی داستان خود با ایجاد یک مسابقه، یا فقط کمی با فالوورهای خود سرگرم شوید!

3. از برچسب سوال استفاده کنید

مشابه برچسب نظرسنجی استیکر سوال اسـت. این بـه شـما امکان می دهد از دنبال کنندگان خود سؤالی بپرسید و سپس انها می توانند پاسخی را دریک جعبه متن آزاد تایپ کنند، یا می توانید یک گزینه چند گزینه ای مانند این مثال از Huckletree بـه انها بدهید:

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

این یک راه عالی برای جمع‌آوری بازخورد از مشتریان، ایده‌های‌ جدید جمع‌سپاری یا دوباره، فقط با یک مسابقه سرگرمی اسـت.

4. جایزه یا مسابقه خود را تبلیغ کنید

اگر واقعاً می خواهید تعامل را در صفحه اینستاگرام خود افزایش دهید، یک جایزه یا مسابقه بهترین راه اسـت. این نوع پست ها 3.5 برابر بیشتر لایک و 64 برابر بیشتر از پست های‌ معمولی اینستاگرام دریافت می کنند.

استفاده از استوری اینستاگرام یک راه عالی برای تبلیغ جایزه یا مسابقه شـما اسـت. اینستاگرام پلتفرمی اسـت کـه بـه سرعت در حال حرکت اسـت و بـه اسانی می توانید پست‌های‌ هدیه یا مسابقه‌تان را در فید اصلی گم کنید. پست کردن مرتب در استوری بـه شـما شانس بیشتری برای تبلیغ جایزه یا مسابقه خود برای هر چه بیشتر افراد می دهد.

5. دی‌ام‌های ویژه یا اشاره‌ها را به اشتراک بگذارید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

نکته مهم در مورد رسانه های‌ اجتماعی این اسـت کـه شـما می توانید با مشتریان خود داشته باشید. اگر مشتری چیز خوبی در مورد شـما برای گفتن دارد، پس چرا ان را در استوری اینستاگرام خود بـه اشتراک نمی‌گذارید؟

داستان‌هایی مانند این برای افزایش اعتبار شگفت‌انگیز هستند، زیرا بـه احتمال زیاد مشتریان بالفعل بیشتر بـه یک دیگر اعتماد میکنند تا این کـه بـه آنچه شـما در مورد کسب‌وکارتان میگویید اعتماد کنند. طبق مطالعه ای 94٪ از مصرف کنندگان نظرات و رتبه بندی مشتریان را بـه عنوان مهم ترین ملاحظات خود ذکر می کنند.

6. آخرین پست اینستاگرام خود را تبلیغ کنید

یک راه ساده برای استفاده از استوری های‌ اینستاگرام این اسـت کـه در آخرین پست اینستاگرام خود چشم های‌ بیشتری را بـه دست آورید. یکی از فاکتورهای کلیدی رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام، بـه موقع بودن اسـت. اینستاگرام می خواهد پست‌های‌ جدید و مرتبط را بـه کاربران نشان دهد، کـه بـه هر چیزی کـه پست میکنید طول عمر بسیار کوتاهی می دهد.

تبلیغ آخرین پست خود در استوری راهی برای جوان کردن ان و جلب توجه افرادی اسـت کـه ممکن اسـت نخستین بار از دست داده باشید. حتی افرادی کـه میلیون‌ها فالوور دارند، مانند ریچارد برانسون، از این تکنیک استفاده می کنند:

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

7. پشت صحنه را به اشتراک بگذارید

بـه اشتراک گذاری فیلم از پشت صحنه بـه دنبال کنندگان شـما این امکان را می دهد کـه احساس نزدیکی بـه برند شـما داشته باشند و سطح عمیق تری از اعتماد، شفافیت و اعتبار ایجاد کند. می توانید تیم خودرا در محل کار نشان دهید. نشان دادن آشپزخانه بـه مردم این فرصت را می دهد کـه ببینند غذایشان کجا درست می شود و همچنین می تواند آن ها را بسیار گرسنه کند!

می توانید دفتر خود یا پروژه هیجان انگیزی را کـه روی ان کار می کنید نشان دهید. هر چیزی کـه بـه دنبال کنندگان شـما اجازه می دهد پشت پرده نگاه کنند و اندکی بـه برند شـما نزدیک تر شوند.

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

8. آخرین پست وبلاگ خود را تبلیغ کنید

ما قبلاً موارد زیادی را کـه میتوانید از طریق استوری اینستاگرام تبلیغ کنید، پوشش داده‌ایم: محصولات، هدایای شـما، پیام‌های‌ مثبت مشتری و نظرات. شـما همچنین می توانید آخرین پست وبلاگ خودرا تبلیغ کنید.

تبلیغ پست های‌ وبلاگ خود در رسانه های‌ اجتماعی یک راه عالی برای جذب خوانندگان بیشتر بـه سایت شـما اسـت و خوانندگان بیشتر در وبلاگ شـما بـه این معنی اسـت کـه در موتورهای جست‌وجو عملکرد بهتری خواهید داشت.

9. از یک سوایپ به بالا استفاده کنید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

اگر بیش از 10000 فالوور دارید، می توانید بـه یک ویژگی جدید در استوری اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، کشیدن انگشت بـه بالا. تند کشیدن بـه بالا «همان طور کـه از نام ان پیداست» بـه دنبال کنندگان شـما اجازه می دهد تا برای انجام کاری کـه از انها خواسته اید بـه سادگی انگشت خودرا بـه سمت بالا بکشند، طبق معمولً برای بازدید از وبسایت شـما یا خرید یک محصول.

10. یک نقل قول قدرتمند را به اشتراک بگذارید

مردم دوست دارند نقل قول ها را در رسانه های‌ اجتماعی بـه اشتراک بگذارند. چه انها نیرومند، انگیزشی، الهام بخش، یا همه ی موارد فوق. بـه اشتراک گذاری نقل قول ها در استوری اینستاگرام شـما می تواند برند شـما را انسانی کند و همچنین میزان اشتراک های‌ دریافتی را افزایش دهد. وقتی مردم نقل قولی را میبینند کـه با ان ارتباط برقرار می کنند، ممکن اسـت ان را در داستان خود بـه اشتراک بگذارند.

شـما همچنین می توانید عکسهای نقل قول مارک خودرا ایجاد کنید «همانگونه کـه Foundr در این جا انجام داده اسـت» تا اعتبار بیشتری بـه شـما اضافه کند و هنگامی کـه دیگران انها را بـه اشتراک می گذارند، پیوند قویتری بـه شـما بازگرداند.

11. سوالات متداول خود را پوشش دهید

بـه طور معمول، استوری های‌ اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید میشوند. با این حال، میتوانید استوری‌های‌ خودرا در حلقه برجسته‌ای ذخیره کنید کـه کاربران میتوانند هر زمان کـه از نمایه شـما بازدید میکنند تماشا کنند.

این مکان عالی برای ذخیره سوالات متداول اسـت کـه مشتریان بالفعل یا موجود ممکن اسـت داشته باشند. با مراجعه بیشتر و بیشتر مشتریان بـه رسانه های‌ اجتماعی برای یافتن اطلاعات مهم در مورد برندها، حلقه برجسته داستان می تواند بـه رفع هرگونه شک و تردید مشتری کمک کند و همچنین فشار را از روی تیم خدمات مشتری شـما کم کند.

12. نمایش قبل و بعد از عکس

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

عکس‌های‌ قبل و بعد روشی درخشان برای نشان دادن استعدادهایتان بـه مشتریان بالفعل اسـت، بـه‌ویژه اگر خدماتی را ارائه دهید کـه نتایج آنی ایجاد می کند.

اما آن ها برای چیزهای دیگر نیز عالی هستند. شـما می توانید یک داستان قبل و بعد انجام دهید کـه نشان می دهد لوگوی قدیمی و جدید شـما، یک دفتر قدیمی و جدید، امکانات بی پایان اسـت!

13. یک داستان قابل خرید ایجاد کنید

استوری قابل خرید بـه فالوورهای شـما امکان می دهد محصولات شـما را مستقیماً از اینستاگرام خریداری کنند. نیازی بـه کلیک روی یک لینک نیست. حتی نیازی بـه “کشیدن انگشت بـه بالا” نیست.

عده ای از الزامات برای فعال کردن استیکر در حساب شـما وجوددارد، بنابر این باید بررسی کنید کـه آیا آن ها را رعایت کرده‌اید. در حال حاضر، شـما باید یک پروفایل تجاری داشته باشید و همچنین یک محصول فیزیکی را بفروشید کـه با سیاست های‌ اینستاگرام مطابقت دارد.

14. یک شمارش معکوس ایجاد کنید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

افزودن استیکر شمارش معکوس بـه استوری شـما می تواند سر و صدا ایجاد کند و دنبال کنندگان شـما را برای رویداد آینده، فروش یا هر تاریخ مهم دیگری هیجان زده کند. می توانید برچسب شمارش معکوس خودرا متناسب با رویداد خاص خود سفارشی کنید.

فالوورهای شـما می توانند با اشتراک‌گذاری شمارش معکوس یا ضربه زدن روی ان برای تنظیم هشدار برای پایان شمارش معکوس، حتی بیشتر درگیر شوند.

15. مصاحبه را به اشتراک بگذارید

استوری اینستاگرام مکانی عالی برای اشتراک گذاری محتوای ویدیویی شماست. یک ایده جالب برای محتوای ویدیویی ایجاد و بـه اشتراک گذاری گفت و گو اسـت.

در این جا یک نمونه از حساب رسمی اینستاگرام اسـت. آن ها نه تنها گفتگو ای با بازیگران تیموتی چالامت و زندایا بـه اشتراک گذاشتند، بلکه از برچسب هایی نیز استفاده کردند تا بینندگان بتوانند درگیر شوند و بازی کنند:

البته، همه ی نمی‌توانند با زندایا تماس بگیرند تا در استوری اینستاگرام خود حضور داشته باشند. اما برای بـه اشتراک گذاشتن گفت و گو های‌ جالب نیازی بـه دسترسی بـه افراد معروف ندارید.

می توانید با اعضای تیم خود گفت و گو کنید. این یک راه عالی برای نشان دادن نگاهی پنهانی بـه مردم در پشت صحنه اسـت و همچنین می تواند بـه شـما در ایجاد اعتماد در برندتان کمک کند.

16. آموزش بدهید

یک آموزش یک مورد استفاده فوق‌العاده برای استوری‌های‌ اینستاگرام اسـت، زیرا هر استوری جداگانه می تواند تا 15 ثانیه طول بکشد، زمان زیادی برای تجزیه اطلاعات بـه صورت گام بـه گام. یکی از صنایعی کـه بیش از سایرین از این مزیت بهره میبرد، صنعت زیبایی اسـت. در این جا دو نمونه از آموزش های‌ استوری های‌ اینستاگرام Benefit آورده شده اسـت:

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

این داستان ها در واقع در حلقه هایلایت های‌ Tutorials ذخیره می‌شوند تا کاربران بتوانند در اوقات فراغت خود انها را تماشا و دوباره تماشا کنند. این واقعیت کـه می توانید متن را بـه استوری اینستاگرام خود اضافه کنید دلیل دیگری اسـت کـه این موارد برای محتوای آموزشی بسیار خوب کار می کنند.

17. چیزی را اذیت کنید

استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت دوام دارد. این باعث می شود آن ها برای ایجاد پیش‌بینی و اذیت کردن چیزی بـه مخاطبتان عالی باشند. چه محصول جدید، یک عضو جدید تیم شـما، یا یک بـه‌روزرسانی یا افشای نام تجاری. همچنین میتوانید از این ویژگی همراه با ویژگی شمارش معکوس استفاده کنید تا واقعاً مردم را در مورد انچه تبلیغ می کنید هیجان زده کنید.

18. در مورد چیزی فکر کنید

یکی از مزایای کلیدی استفاده از استوری اینستاگرام این اسـت کـه می توانید چیزهایی را کـه الزاماً نمیخواهید بـه فید اصلی خود اضافه کنید بـه اشتراک بگذارید. این می تواند چیزی زودگذر باشد «مثل یک پیشنهاد زمانی محدود» یا فقط می تواند یک چیز سرگرم کننده باشد، مانند سفر بـه خط حافظه.

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

اگر می خواهید بـه چیزی از گذشته فکر کنید، می توانید از ویژگی خاطرات نیز استفاده کنید. یک ویژگی «دراین روز» وجوددارد کـه بـه شـما امکان میدهد خاطرات را در سالگرد نخستین پست‌تان در استوری‌هایتان پست کنید. همچنین میتوانید استوری‌های‌ خودرا با هشتگ‌های‌ محبوبی تگ کنید تا کشش را افزایش دهید.

19. عشق را با فریاد به اشتراک بگذارید

هیچکس از افرادی «یا برندهایی!» کـه مدام در مورد خودشان صحبت می کنند، خوشش نمی‌آید. بنابر این از استوری‌های‌ اینستاگرام خود استفاده کنید تا هر چند وقت یکبار بـه دیگران توجه کنید. این می تواند برندی باشد کـه شـما از نزدیک با ان کار می کنید، یکی از اعضای تیم خود یا حتی مشتری کـه می خواهید توجه ویژه ای بـه ان داشته باشید.

20. یک الگوی این یا آن را به اشتراک بگذارید

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

مدتی اسـت کـه قالب های‌ این یا ان در اینستاگرام محبوب شده اند. انها یک راه عالی برای شـما برای نشان دادن شخصیت برندتان هستند و بـه دنبال کنندگانتان این فرصت را می‌دهند کـه درباره شـما بیشتر بیاموزند. همچنین میتوانید فالوورهای خودرا تشویق کنید کـه الگوی این یا ان را بـه اشتراک بگذارند تا بتوانید درباره آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داستان همچنین از ویژگی نظرسنجی برای گرفتن پاسخ‌های‌ دنبال‌کنندگان استفاده می کند و بـه Encircled دسترسی بـه عده ای از داده‌های‌ مفید مشتری را میدهد.

21. راه های جدید استفاده از محصول خود را نشان دهید

رسانه‌های‌ اجتماعی فقط راهی برای یافتن مشتریان جدید نیستند، بلکه ابزاری هستند کـه می توانید برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود استفاده کنید. یک ایده سرگرم کننده برای استوری اینستاگرام می تواند این باشد کـه بـه مشتریان خود راه های‌ جدیدی را برای استفاده از محصول شـما نشان دهید.

در این جا یک نمونه از پیتزا Forza اسـت. دو تکه پیتزا برمی دارند، باهم ساندویچ می کنند و یک نان تست پیتزای خوشمزه درست می کنند:

21 ایده برای استوری اینستاگرام برای الهام‌گیری سریع

این ویدیو بـه بینندگان نشان میدهد کـه چگونه پیتزای خودرا بـه روشی جدید بخورند، و همچنین میتواند مردم را تشویق کند کـه ویدیو را بـه اشتراک بگذارند یا فقط انها را در حال و هوای پیتزا قرار دهد! اگر راه‌های‌ سرگرم‌کننده و جالبی برای استفاده از محصول شـما وجوددارد کـه ممکن اسـت مشتریان شـما درباره ان‌ها ندانند، سعی کنید یک استوری اینستاگرام پست کنید تا بـه انها اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: ایده ی لی اوت پست های پازلی در اینستاگرام 2022

در پایان

اینستاگرام یک غول در دنیای رسانه های‌ اجتماعی اسـت و بـه نظر نمیرسد کـه بـه این زودی ها تغییر کند. شـما باید دائماً مطمئن شوید کـه بازی اینستاگرام شـما تا آنجا کـه ممکن اسـت قوی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان