2 تن مواد مخدر تریاک در خراسان جنوبی کشف شد


2 تن مواد مخدر تریاک در خراسان جنوبی کشف شد

سردار فرشید گفت: در دو عملیات موفق پلیسی، از ۲ خودروی سنگین با جاساز ماهرانه،‌ بیش از ۲ تن مواد مخدر تریاک در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار ناصر فرشید امروز سه شنبه (۲۲ شهریور) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: همکاران انتظامی خراسان جنوبی در راستای انجام وظایف ذاتی خود،‌ در دو عملیات موفق پلیسی و در دو محور مواصلاتی استان، از ۲ خودروی سنگین با جاساز ماهرانه،‌ بیش از ۲ تن مواد مخدر تریاک کشف کردند که در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در سطح استان افزود: با انجام این طرح‌ها، تاکنون حدود ۲۲ تن انواع مخدر را کشف و ضبط کنیم؛ همچنین ۵۳ طرح عملیاتی از قبل پیش بینی شده در کنار سایر خدمات انجام شده است که تنها در بحث خرده فروشان مواد مخدر، طی ۱۵ طرح بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۸۴ درصد مواد کشف شده تریاک، ۶ درصد شیشه،‌ چهار درصد مرفین،‌ چهار درصد حشیش و یک درصد هرویین است، گفت: تمامی مواد کشف شده از مرزهای شرقی انجام شده است که قصد انتقال به مرکز کشور را داشته‌اند که در این رابطه ۴۲۰۰ نفر دستگیر و ۵۹۷ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گفته سردار فرشید، بیش از ۵۰ باند مرتبط در حمل و توزیع و پخش مواد مخدر از ابتدای امسال در خراسان جنوبی متلاشی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان متجاهر، از ابتدای امسال ۶۰ نفر دستگیر و برای ادامه مراحل، تحویل دستگاه‌های مرتبط شده اند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک