تنوع ارائه خدمات در موکب علی بن موسی الرضا


تنوع ارائه خدمات در موکب علی بن موسی الرضا

شهردار تهران گفت: تنوع خدمات ارائه شده در موکب علی بن موسی الرضا وجه تمایز آن نسبت به سایر مواکب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در موکب علیّ بن موسی الرّضا علیه السلام بسیج شهرداری تهران از خدمات این موکب در عمود ۷۰۷ جاده نجف به کربلا بازید کرد.

شهردار تهران در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از زحمات خادمین موکب علیّ بن موسی الرضا علیه السلام، با بیان آنکه هر چه کار در راه سیّدالشهداء صورت بگیرد، اندک است اظهار داشت: این جنس کارها همانند جستجوی درّ و گهر در تاریکی شب است و صبح که چشم باز می‌کنید متوجه می‌شوید کم بوده است.

زاکانی تنوع خدمات ارائه شده در این موکب را وجه تمایز موکب علیّ بن موسی الرّضا علیه السلام نسبت به سایر مواکب دانست و تصریح کرد: اقدامات و خدمات این موکب مایه مباهات و افتخار است و به حمدالله بواسطه تلاش‌های صورت گرفته بسیجیان شهرداری تهران، تغییرات قابل توجه و محسوسی نسبت به بازدید گذشته شکل گرفته و وضعیت مناسبی برای خدمت رسانی به زوار فراهم گردیده است.

وی نوکری زوّار اباعبدالله الحسین علیه السلام را بزرگترین افتخار دنیا و آخرت عنوان کرد و افزود: موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام بسته‌ای از خدمات را به زائرین ارائه می‌دهد که علاوه بر خدمات عمومی، خدمات پزشکی، مهدکودک، نانوایی و شستشوی البسه، پتو و زیرانداز زوّار از جمله آنها است که در بالاترین سطح کیفیت انجام می‌شود.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: من از خادمین موکب علیّ بن موسی الرّضا علیه السلام تشکر می‌نمایم که این پرچم را بالا نگه داشته اند و ان شاءالله این علم هر سال بالاتر برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟