مصدومیت 19 نفر در 3 حادثه رانندگی در خوزستان


مصدومیت 19 نفر در 3 حادثه رانندگی در خوزستان

اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۹ نفر بر اثر سه حادثه رانندگی در محورهای مختلف این استان خبر داد.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز جمعه ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور هندیجان به دیلم واژگون شد.

وی از مصدومیت پنج نفر در این حادثه خبر داد و افزود: سه نفر از مصدومان آقا و در سنین ۳۲،۹ و ۳۲ ساله و دو مصدوم دیگر خانم و در سنین ۵ و ۶ بودند که برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شدند.

مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: دومین حادثه رانندگی در بین روستای سید عباس و شهر الوان (شوش) ساعت ۹ و ۵۲ دقیقه صبح امروز جمعه میان دو خودروی سواری پژو و سمند رخ داد.

اصل شرهانی از مصدومیت ۶ نفر در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: یکی از مصدومان درجا درمان شد و پنج مصدوم دیگر برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی گفت: سه نفر از این حادثه آقا و در سنین ۱۱، ۱۵ و ۱۶ ساله و سه مصدوم دیگر خانم و در سنین ۳۶، ۱۸ و ۵ ساله بودند.

مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به وقوع سومین حادثه رانندگی در روز جاری اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه میان دو خودروی سواری پراید در روستای بردیه (از توابع شهرستان سوسنگرد) به وقوع پیوست.

اصل شرهانی گفت: در این حادثه نیز هشت نفر مصدوم شده که هفت نفر درجا درمان شدند و یک نفر به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟