دوربین گو پرو هیرو 11 بلک و هیرو 11 بلک مینی سرانجام معرفی شدند + ویدیو


دوربین گو پرو هیرو 11 بلک و هیرو 11 بلک مینی سرانجام معرفی شدند + ویدیو

دوربین اکشن کم گو پرو هیرو ۱۱ بلک – GoPro Hero 11 Black در کنار نسخه ۱۱ بلک مینی با سنسور 1/1.9 اینچی و فیلمبرداری 4K رونمایی شد.گو پرو سری یازدهم از دوربین‌های اکشن کم خود را با معرفی خانواده GoPro Hero 11 رونمایی کرد. نسل جدید از محصولات این...

دوربین اکشن کم گو پرو هیرو ۱۱ بلک – GoPro Hero 11 Black در کنار نسخه ۱۱ بلک مینی با سنسور 1/1.9 اینچی و فیلمبرداری 4K رونمایی شد.

گو پرو سری یازدهم از دوربین‌های اکشن کم خود را با معرفی خانواده GoPro Hero 11 رونمایی کرد. نسل جدید از محصولات این کمپانی متشکل از سه محصول است که از حسگرهای جدید 1/1.9 اینچی بهره برده و قادر به پشتیبانی از رنگ‌های ده بیتی و حداکثر رزولوشن 5.3K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و نرخ 120 فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K هستند.

خانواده گو پرو هیرو 11 بلک؛ دوربین جدید، قابلیت‌های جدید

حسگرهای به کار رفته در اکشن کم‌های جدید گو پرو، کمی کشیده‌تر از نسل قبل بوده و قادر به ارائه نسبت تصویر 8:7 هستند. این نسبت تصویر به کاربران امکان می‌دهد که تصاویر عریض 16:9 و فوق کشیده 9:16 را با سادگی بیشتر از تصویر اصلی کراپ کنند.

این حسگر جدید همچنین از لنزهای دیجیتالی موسوم به HyperView نیز استفاده می‌کند که ثبت عریض‌ترین زاویه ممکن در تصاویر 16:9 در دوربین‌های گو پرو تا به امروز را میسر می‌کند. هدف استفاده از لنزهای دیجیتال HyperView این است که فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری در یک کوهستان سریع‌تر به نظر برسند!

همچنین هر سه دوربین حاضر در خانواده گو پرو هیرو 11 بلک از تکنولوژی HyperSmooth 5.0 بهره می‌برند که در مقایسه با نسل چهارم این فناوری، تصاویر با ثبات بیشتری را ارائه می‌دهد. هایپراسموث 5 همچنین از یک سیستم قفل افق داخلی بهره می‌برد که حتی در صورت چرخیدن 360 درجه‌ای دوربین پایداری و عدم لرزش ویدیوهای خارجی را تضمین خواهد کرد.

از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های GoPro Hero 11 می‌توان به تایم لپس در شب اشاره کرد که می‌توان به کمک آن خط عبور ستاره‌ها، مسیر نور چراغ خودروهای در حرکت و موارد مشابه را به زیبایی ثبت کرد. بعلاوه، تکنولوژی Enduro Battery گو پرو هم نسبت به قبل پیشرفت بسیاری داشته و قابلیت ضبط ویدیوهای طولانی‌تری را خصوصا در دماهای پایین و متوسط به کاربر می‌دهد.

هر سه دوربین جدید سری Hero 11 از سرویس اشتراکی گو پرو هم پشتیبانی می‌کنند. این سرویس، فضای ابری بی نهایت برای ذخیره اطلاعات و بک‌آپ را در کنار امکان تعویض بدون قید و شرط با قیمت 50 دلار در سال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس در دوربین‌های گو پرو هیرو 11 بلک از فناوری هایلایت اتوماتیک ویدیوها و تصاویر ذخیره شده نیز استفاده کرده و این هایلایت‌ها را به اپلیکیشن اختصاصی GoPro در گوشی تلفن همراه شما می‌فرستد.

از میان سه نسخه امسال خانواده Hero 11، مدل هیرو 11 بلک ظاهری بسیار شبیه به هیرو 10 بلک سال گذشته دارد. این دوربین با قیمت 400 دلار به همراه سرویس اشتراکی GoPro و یا با قیمت 500 دلار به همراه سرویس اشتراکی قابل خرید خواهد بود.

همچنین نسخه Creator Edition از گو پرو هیرو 11 بلک نیز همان سیستم دوربین را با تعدادی از اکسسوری‌های محبوب این کمپانی همراه می‌کند. این اکسسوری‌ها عبارتند از:

  • گیره دستی ولتا
  • کیت مخصوص نورپردازی
  • کیت مخصوص مدیا به همراه میکروفون داخلی

دوربین گو پرو هیرو 11 بلک و هیرو 11 بلک مینی سرانجام معرفی شدند + ویدیو

قیمت این نسخه از اکشن کم‌های امسال گو پرو به همراه سرویس اشتراکی برابر با 580 دلار و بدون آن بالغ بر 700 دلار است.

علاوه بر این، نسخه مینی از GoPro Hero 11 Black هم عملکرد مشابه دوربین را با یک طراحی ساده و تک دکمه‌ای ارائه می‌کند. این دوربین همچنین نمایشگرهای مخصوص پیش‌نمایش ویدیوها را حذف کرده و در عوض، دارای گیره‌های مخصوصی را برای اتصال دوربین در قسمت پشت است.

دوربین گو پرو هیرو 11 بلک و هیرو 11 بلک مینی سرانجام معرفی شدند + ویدیو

این نسخه کوچک‌تر از گو پرو هیرو 11 بلک هم به همراه سرویس اشتراکی با قیمت 300 دلار و بدون این سرویس‌ها با قیمت 400 دلار قابل خرید خواهند بود.‌

منبع :neowin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی