تصادف در محور ساوه- همدان/ 6 نفر کشته شدند


تصادف در محور ساوه- همدان/ 6 نفر کشته شدند

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از وقوع دو حادثه ترافیکی مرگبار در محور قدیم ساوه همدان خبر داد.

بهرام صیدی اظهار کرد: امروز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۱:۱۱ واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش یک مورد حادثه ترافیکی برخورد رخ به رخ دو دستگاه خودروی پژو و مزدا وانت را در محور قدیم ساوه-همدان ۱۵ کیلومتری غرق آباد دریافت کرد.

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه تیم عملیاتی اورژانس غرق آباد اعزام شد، ولی متاسفانه به علت نوع مکانیسم حادثه که منجر به آتش سوزی مزدا وانت نیز شده بود و شدت جراحات وارده، پنج سرنشین خودرو‌ها در این حادثه در دم فوت شدند.

تصادف در محور ساوه- همدان/ 6 نفر کشته شدند

صیدی افزود: حادثه دیگری نیز صبح امروز در ساعت ۸.۳۰ در همین محور روبروی روستای قشلاق روی داد، این حادثه حاصل واژگونی پیکان وانت بود که یک تن مصدوم شد و متاسفانه یک فوتی به علت شدت جراحات وارده بجا گذاشت. تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره ۵ ساوه تنها مصدوم این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کرد.

صیدی تصریح کرد: به علت تعطیلات پیش رو و همچنین بازگشت زائران اربعین حسینی محور‌های مواصلاتی ساوه-همدان از ترافیک سنگینی برخوردارند و طی روز‌های گذشته چندین فقره حادثه ترافیکی با مصدومان زیاد روی داده است.

وی گفت: از هموطنان عزیز خواستاریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی