محکومیت میلیاردی برای عرضه‌کننده سوخت متخلف در اردبیل


محکومیت میلیاردی برای عرضه‌کننده سوخت متخلف در اردبیل

اردبیل-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: جایگاه‌دار متخلف عرضه خارج از شبکه توزیع بنزین در اردبیل به پرداخت ۱۲۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر ظهر جمعه در بازدید از جایگاه‌های سوخت استان اظهار کرد: پس از دریافت گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل مبنی بر عرضه خارج از شبکه توزیع بنزین پرونده این جایگاه‌دار تشکیل شد و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان اقدام به عرضه بنزین خارج از شبکه به ارزش ۲۴ میلیارد ریال با استفاده از کارت‌های سوخته کرده بود، گفت: این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز شده و حکم صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اینکه خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، افزود: صاحب جایگاه عرضه سوخت متخلف به پرداخت مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

رحیمی‌آذر بیان کرد: با عرضه کنندگان کالا خارج از شبکه توزیع، اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحدهای صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضائی است، خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گران‌فروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج