بسته تبلیغی و تبیینی مرکز تبلیغ نوین همدان برای ایام اربعین


بسته تبلیغی و تبیینی مرکز تبلیغ نوین همدان برای ایام اربعین

همدان- مسئول مرکز تبلیغ نوین اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مجموعه ای از اقدامات در حوزه رسانه های نوین برای نخستین بار در ایام اربعین و در همدان برای تبیین شعائر حسینی صورت گرفت.

حجت الاسلام مهدی وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مرکز تدوین نوین ما توانستیم ۱۸ بنر و بیلبورد را با محتوای تصویر سازی و معرفی شهدای شاخص همدان در کنار اصحاب امام حسین (ع) طراحی کنیم که با کمک دوستان ما در شهرداری در نقاط مختلف همدان نصب شد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری همدان عنوان کرد: این پوسترها و طرح‌های آماده شده در کنار پوسترهای تولید شده توسط شهرداری در غالب بسته ی فرهنگی در اختیار شهرستان‌های همدان قرار گرفت تا بتوانند از این پوسترها و بنرها جهت فضاسازی استفاده کنند.

وفایی همچنین با بیان اینکه همچنین حدود ۲۰ طلبه سامان دهی شد تا در ایام اربعین برای روایت گری در مواکب حسینی حضور پیدا کنند، ادامه داد: یک نقاشی جمعی به عنوان مردم نگاره در میدان امام خمینی (ره) نصب شد که به لطف خدا با مشارکت و استقبال مردم همدان روبرو شد.

مسئول مرکز تبلیغ نوین اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه اقدامات مطرح شد: محتوای متنی پنج هزار بروشور به عنوان توصیه نامه‌های اربعین چاپ شد که توسط ستاد مردمی اربعین در اختیار زائرین قرار گرفت.

وی افزود: یادمانها و نمادهایی با اشکال اسلیمی ساخته شد که سعی کردیم همراه با جذابیت بصری با محتوای مناسب برای زائرین در مواکب حسینی نصب شود، محتواهایی که با کدهای دستوری و برنامه بارکد خوان قابل دریافت هستند، محتوای این یادمانها شامل کتب الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، سخنرانی‌های اربعین و نرم افزارهای برگزیده هستند که توسط زائرین اربعینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه، تبیین و شناساندن معارف و ارزش‌های اسلامی از طریق فعالیت‌های سمعی و بصری با استفاده از فناوری‌های نوین.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403