دو آزادکار کشورمان راهی نیمه نهایی شدند


دو آزادکار کشورمان راهی نیمه نهایی شدند

در پایان دور مقدماتی مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دو آزادکار کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای مدعیان اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر صربستان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان روی تشک رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل و آرمان آن دروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله توران بایراموف از آذربایجان را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش