فراخوان پویش «لشکر حسین (ع)» منتشر شد


فراخوان پویش «لشکر حسین (ع)» منتشر شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری پویش عکس «لشکر حسین (ع)» با محوریت پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جورابچی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل با بیان اینکه پیاده‌روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی در شهر تهران امسال نیز به تاسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق ابا عبدالله‌الحسین (ع) در عراق با عنوان «لشکر حسین (ع)» از ساعت ۷ صبح روز اربعین حسینی از میدان آئینی «امام حسین (ع)» آغاز و به سمت «حرم عبدالعظیم حسنی (ع)» تا اذان مغرب ادامه دارد، گفت: نشان دادن علاقه قلبی به امام حسین (ع) و شوق همراهی با ایشان و اهل بیت (ع)، ایجاد حس همراهی با پیاده‌روی عراق، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم و پذیرایی موکب‌داران در طول مسیر از جمله محورهای مورد نظر این پویش است.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش عکس لشکر حسین (ع) ویژه عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی تهران را برگزار می‌کند. شرکت در این پویش برای تمامی عزاداران مراسم اربعین حسینی تهران آزاد است.

جورابچی با بیان اینکه هر شرکت کننده حداکثر ۸ عکس می‌تواند ارسال کند، گفت: عکس‌ها باید صرفاً در مسیر عزاداری و راهپیمایی ثبت شده باشد و عکس‌ها می‌توانند با دوربین حرفه‌ای یا با موبایل ثبت شده باشند و عکس سلفی پذیرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید به صورت فایل ارسال شود، گفت: حق استفاده از آثار توسط سارمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ذکر نام عکاس محفوظ است و در پیام ارسالی ذکر نام، نام خانوادگی و شماره موبایل الزامی است که مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود و افراد می‌توانند از طریق واتس آپ به شماره ۰۲۱۹۶۶۵۱۸۳۷ عکس‌ها را ارسال و یاآثار خود را با هشتگ #لشکر_حسین در صفحه اینستاگرام منتشر کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مورد جوایز نیز با بیان اینکه هشت عکس برگزیده انتخاب و به هر نفر ۱۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام Farhangsara مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟