فیلم مهسا امینی در گشت ارشاد منتشر می شود؟


فیلم مهسا امینی در گشت ارشاد منتشر می شود؟

سارا فلاحی سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: بازرسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) و دستگاه قضا به این مساله ورود جدی داشته و اعلام کرده که فیلم ماجرا موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سارا فلاحی در واکنش به فاجعه ی رخ داده شده برای مهسا امینی گفت: فراکسیون زنان و خانواده برای بررسی جوانب این ماجرای تلخ تماس‌هایی با نهاد‌های ذی‌ربط همچون نیروی انتظامی و پزشک قانونی گرفته است.

وی ادامه داد: بازرسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) و دستگاه قضا به این مساله ورود جدی داشته و اعلام کرده که فیلم ماجرا موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌شود. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی از چرایی و چگونگی ماجرا به شکل متقن و قابل استناد دریافت نکردیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فارغ از این که این جمع بندی‌ها به کجا ختم می‌شود، این حادثه تلخ قابل اغماض نیست و هر نهاد و هر فرد مقصر که قصوری داشته، باید پاسخگو بوده و مجلس هم به دقت این مهم را پیگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: قطعا باید عواملی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی، ایجاد هزینه برای نظام جمهوری اسلامی و تحت الشعاع قرار دادن زحمات نیروی انتظامی می‌شوند، پاسخگو باشند. فراکسیون زنان نیز به دقت و با حساسیت خاص موضوع مذکور را پیگیری می‌کند.

وی در پایان گفت: ما متاسفانه اولویت را به فرهنگ سازی نداده و نتوانسته‌ایم سیاست‌های بالادستی را به درستی نتوانسته اجرا کنیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و نگران کننده‌ای نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا